נהג האוטובוס שנרגם באבנים משחזר: "כל החלונות התנפצו"

נמרוד הררי, שהאוטובוס בו הוא נהג מתל אביב לאילת הותקף על ידי אלמונים, סיפר על הרגע בו זה קרה ואמר שזה הפך לדבר שבשגרה. "אי אפשר לתת לזה להמשיך, זה היה יכול להיגמר אחרת"

זמן צפייה: 04:17

נמרוד הררי, נהג האוטובוס שנרגם באבנים בדרך לאילת התראיין היום ל"חדשות היום" עם אלמוג בוקר, וסיפר על הרגע בו זה קרה: "בסביבות 1:40 בכביש 25 בין באר שבע לדימונה, כל הנוסעים כבר ישנים", סיפר הררי, "אני נוסע בכביש מואר, פתאום משום מקום החלונות של האוטובוס מתנפצים".

"אני מרגיש ואקום של אוויר, משב רוח שנכנס לתוך האוטובוס", הוסיף הררי, "אני מדליק את האורות, ממשיך כמובן בנסיעה ומוריד את המהירות, שואל את הנוסעים אם כולם בסדר. יש בהלה, מנסים להבין מה קורה, לא יודעים אם זה ירי, אבנים, תאונת דרכים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה להסמיך את שב"כ לבצע איכונים – 4 שרים התנגדו

הצטייד בתת-מקלע וירה 4 כדורים מטווח קצר: בן 15 מואשם ברצח

לאחר מאבק במחלת הסרטן: הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70

עוד אמר הררי: "זה כבר הפך לדבר שבשגרה. אי אפשר לתת לזה להמשיך, זה היה יכול להיגמר אחרת. הרגשה מפחידה. הצלחתי כבר לעכל את מה שקרה, הרגשה לא נעימה אבל ממשיכים".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2111031143' autoplay='0' credit='' desc='אוטובוס נרגם באבנים בדרך לאילת' poster='' kid='1_y23pnbqc' duration='4']

האירוע הלילה מצטרף לעלייה התלולה בתקיפת נהגי אוטובוס בזמן האחרון, כאשר על פי נתוני ארגון הנהגים, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. עוד נמסר כי בפועל המספר גבוה בהרבה, שכן רק 47% מהמקרים דווחו.

מארגון הנהגים נמסר: "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. מקרה חמור זה יכול היה להסתיים ם הרוגים רבים ורק בזכות תושיית הנהג נמנע אסון כבד. יש לעצור את הטרור נגד הנהגים והאוטובוסים".