לאחר מאבק במחלת הסרטן: הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70

אשת העסקים, יפית גרינברג, שכיכבה בעיקר בשנות ה-90 בפרסומות למוצרים שונים, נפטרה אחרי שבשנים האחרונות נאבקה בסרטן. בין לקוחותיה של יפית נמנו החברות הגדולות בישראל

זמן צפייה: 04:46

אשת העסקים והפרסומאית, יפית גרינברג, המוכרת בשם ג. יפית, הלכה הבוקר (שלישי) לעולמה בגיל 70, לאחר שנאבקה בשנים האחרונות במחלת הסרטן. יפית היא הבעלים של קבוצת הפרסום  "ג. יפית תקשורת", וכיכבה בעיקר בפרסומות בשנות ה-90, שבהן המליצה לרכוש מוצרים, בהתבסס על מחקרים ובדיקות שערכה. עם לקוחותיה נמנות מן החברות הגדולות בישראל "סנו", "הוט", "תנובה", "שטראוס עלית", ועוד.

יפית נולדה בשם יפה מימון בבני ברק למשפחה מסורתית יוצאי טריפולי. למדה בבית ספר תיכון עירוני דתי בני ברק וקיבלה תואר ראשון בחינוך וגיאוגרפיה באוניברסיטת בר-אילן. עד לעליית ערוצי הטלוויזיה המסחרית בישראל, הייתה ידועה במדורים הפרסומיים שכתבה בעיתונות תחת הכותרת "כדאי" ובחתימתה "ג. יפית", בהם פרסמה מוצרים ושירותים בכתבות תחקיר אינפורמטיביות, שהוסיפו לקורא ערך מוסף על הנושא אותו סקרה.

עם תחילת השידור המסחרי, זיהתה גרינברג נישה בתחום הפרסום ושכפלה את אותו קונספט פרסומי שיצרה לטלוויזיה. נטען על ידה בפרסום מוצרים שונים כי בדומה לעיתונות, גם בפורמט הטלוויזיוני היא בודקת, משווה ורק אז ממליצה על המוצר. עם השנים, צירפה גרינברג לעסקיה הפרסומיים את כלתה מאיה ישעיהו והשתיים הופיעו יחד בפרסומות.