ארגוני המחאה הודיעו: הפגנת הענק הבאה - בסמוך לקריית הממשלה

אחרי ההפגנה ההמונית שמשכה אליה כ-80 אלף איש, ארגוני המחאה השונים הודיעו על הפגנה נוספת בשבת הקרובה ברחוב קפלן בת"א, "על מנת לאפשר לציבור המפגינים מתחם הפגנה גדול ונגיש יותר", אך מנגד התנועה לאיכות השלטון הודיעה על הפגנה נוספת בכיכר הבימה. "המסע לעצירת ההפיכה המשטרית רק החל"

זמן צפייה: 01:26

אחרי הפגנת הענק אמש בכיכר הבימה בתל אביב, אשר משכה אליה כ-80 מפגינים, ארגוני המחאה המתנגדים ל"הפיכה המשטרית" להגדרתם, הודיעו היום (ראשון) על הפגנה נוספת בשבת הקרובה, אשר תיערך הפעם ברחוב קפלן בתל אביב, בסמוך לקריית הממשלה, ולאחריה ייצאו צעדות ברחבי העיר. מנגד, התנועה לאיכות השלטון הודיעה כי תקיים הפגנה גם בשבת הקרובה בכיכר הבימה.

מארגוני המחאה נמסר: "המסע לעצירת ההפיכה המשטרית רק החל. זהו מאבק נחוש ובלתי מתפשר להצלת הדמוקרטיה, ועם ישראל יוצא בהמוניו למחות. הניסיון של הנאשם נתניהו ולוין לסרס את מערכת המשפט ייתקל בהתנגדות אזרחית שטרם נראתה מצד ציבור גדול שנלחם על ערכי השוויון והחופש, ועל עתיד ישראל כמדינה דמוקרטית".

"השבוע נערוך את ההפגנה ברח׳ קפלן על מנת לאפשר לציבור המפגינים מתחם הפגנה גדול ונגיש יותר", הוסיפו בארגוני המחאה, "אנו קוראים למשטרת ישראל לאפשר גם השבת את המחאה הדמוקרטית, לדאוג לשלום המוחים ולהתעלם מההסתה ומהפרובוקציות של השר בן גביר, כפי שאירע אמש בתל אביב".

הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בכיכר הבימה בת''א
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בכיכר הבימה בת''א | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התנועה לאיכות השלטון, כאמור, הודיעה כי תקיים גם במוצאי השבת הקרובה הפגנה בכיכר הבימה, זאת "לאחר ההצלחה האדירה אמש וההתעוררות האזרחית נגד ההפיכה המשטרית". יו"ר התנועה, עו"ד אליעד שרגא, מסר: "הציבור הגדול שהגיע אמש לכיכר בגשם ובכפור אמר את דברו. אנחנו לא נירא ולא נירתע".

"כולנו יחד נמשיך להוביל ולנהל את הקרב על דמותה ועל זהותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית וליברלית", הוסיף עו"ד שרגא, "נאבק ברחובות, בכיכרות ובגשרים, בבתי המשפט ובכנסת. לעולם לא ניסוג לאחור, לעולם לא נרים ידיים ולעולם לא ניכנע – יהיה המחיר אשר יהיה. אנחנו מחויבים לשמור על הדמוקרטיה הישראלית וכך נעשה. בואו לכיכר בהמוניכם"