גופתו של נעדר אותרה בדירה ביבנה - לאחר כחודש של חיפושים אחריו

הדיווח על היעדרותו של יעקב עובדיה הגיע לידי המשטרה ב-12 בדצמבר, והיא בתגובה פרסמה ארבע הודעות שונות לבקשת סיוע מהציבור למציאתו. אמש, כחודש לאחר המקרה - המשטרה הודיעה שהנעדר נמצא בביתו כשהוא ללא רוח חיים

Whatsapp Image 2022 01 10 At 0

מבוכה למשטרה: לפני כחודש נפתחו חיפושים אחר הנעדר יעקב עובדיה בידי משטרת ישראל, אשר היום (ראשון) נמצא בביתו ללא רוח חיים. הדיווח על היעדרותו הובאה לידי המשטרה עוד ב-12 בדצמבר, ובתגובה לכך פרסמה המשטרה ארבע הודעות שונות לבקשת סיוע מהציבור למציאתו של עובדיה. אלא שהיום, התברר כי הוא בכלל נמצא מת בדירתו שביבנה.

מהמשטרה נמסר: "ניהלנו בשבועות האחרונים חיפושים אחר נעדר מיבנה - יעקב עובדיה, שיצא את ביתו ומאז נעלמו עקבותיו. הערב אותר למרבה הצער בביתו ללא רוח חיים". גורמים שנחשפו לתיק אמרו כי מדובר במחדל, שכן לאורך החודש הזה אף גורם לא דאג לבדוק את ביתו, למרות ששם הוא ככל הנראה נמצא כל הזמן הזה. כרגע לא קיים חשד לפלילים.

לאחר הפרסום נמסר מהמשטרה: "באשר לנסיבות איתור נעדר ללא רוח חיים ביבנה, נבהיר כי משטרת ישראל ערכה מספר סריקות בבית, בסיוע כלב גישוש מיוחד, לצד ביצוע פעולות רבות במישור המבצעי והחקירתי אולם לא ניתן היה לאתר את הגופה, שנמצאה בעלית הגג בין הרעפים לתקרת גבס, אליה נכנס דרך פתח נסתר שכלל לא היה מוכר לכלל דיירי הבית".