ברקע מבצע החילוץ: מחאה למען שחרור החטופים בתל אביב

לאחר המבצע ברצועת עזה, במסגרתו נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו חולצו ושבו לשטח ישראל, פעילים ובני משפחות חטופים התכנסו בתל אביב, ומסרו הצהרה מול הקריה. עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה, אמרה: "אנחנו קרובים לעסקה, אסור להחמיץ את הרגע הזה"

זמן צפייה: 00:46

ברקע מבצע החילוץ ההירואי במסגרתו חולצו מרצועת עזה בחיים החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, פעילים למען שחרור החטופים התאספו הערב (שבת) בכיכר החטופים בתל אביב, להפגנה למען שחרור החטופים.

קודם לכן, משפחות חטופים מסרו הצהרה מול הקריה: "יש עדיין 120 חטופים בגיהנום של עזה. הדרך היחידה להחזיר את כולם היא רק בעסקה! העם רוצה את החטופים בבית והוא מוכן לשלם את מחיר סיום המלחמה תמורת החזרת כל החטופים".

"תראו את האושר והשמחה היום, דמיינו מה יקרה כשכולם יחזרו", הוסיפו, "עכשיו זה הרגע למנף את פעולת החילוץ. גם היום צריך להזכיר - עד היום שוחררו שבעה חטופים במבצעים הירואיים, בעסקה שוחררו למעלה מ-100 חטופים. לכו לעסקה, הסכימו לסיום המלחמה, תצילו חיים ותחזירו את כולם".

מפגינים למען שחרור החטופים בתל אביב
מפגינים למען שחרור החטופים בתל אביב | צילום: אריק מרמור, פלאש 90
הצהרת בני משפחות חטופים מול הקריה
הצהרת בני משפחות חטופים מול הקריה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה, אמרה: "עם ישראל מאוחד היום עם המשפחות שחזרו אליהן יקיריהן. כולנו משפחה אחת. לכולנו מגיע לחבק את יקירינו. אני מחכה לחבק את מתן שלי, כמו כל המשפחות שעדיין מחכות לחבק את יקירהן. אנחנו קרובים לעסקה, אסור להחמיץ את הרגע הזה. כל העם רוצה את החטופים בבית. העם איתנו, והוא מוכן לשלם את מחיר סיום המלחמה תמורת החזרת כל החטופים. חזרה של כולם תהפוך את העם שלנו לעם שלם. תביאו עסקה עכשיו!".