ויאצ'סלב גולב הגן בגופו על ארוסתו ונרצח בפיגוע באריאל

המאבטח בן ה-23 היה תושב בית שמש שלמד באוניברסיטת אריאל והתגורר בעיר יחד עם זוגתו, ויקטוריה. השניים עבדו יחד במחסום בכניסה לעיר. גולב הותיר אחריו הורים ושבעה אחים

זמן צפייה: 00:52

ויאצ'סלב (סלבה) גולב בן ה-23 הוא המאבטח שנרצח אמש (שישי) בפיגוע הירי באריאל, עת שהגן בגופו על ארוסתו ויקטוריה פליגלמן, שאיבטחה איתו את המחסום של היישוב והציל את חייה. סלבה היה תושב בית בית שמש, והותיר אחריו הורים ושבעה אחים. סלבה וארוסתו היו סטודנטים באוניברסיטת אריאל והתגוררו יחד בשכירות בעיר.

סלבה גולב שנרצח בפיגוע יחד עם ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן
סלבה גולב שנרצח בפיגוע יחד עם ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן | צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, אמש בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים, הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן, המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר העמדה בה עמדו מאבטחי המחסום. המחבלים לא חדרו לתוך העיר אריאל, הם חזרו לרכב ונמלטו מהזירה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-shabbat-edition-clips-part-3004222027' autoplay='0' credit='' desc='נתפסו המחבלים שביצעו את הפיגוע' poster='' kid='1_zx1fx6mg' duration='433']

שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי הרצחני באריאל נתפסו הערב בידי כוח ימ"מ בביתם בכפר קראוות בני חסן, הסמוך לאריאל. השניים יועברו לחקירת שב"כ. שני המחבלים, סמיח אסי ויחיא מארה, רווקים כבני 20, אחד מהם ישב בעבר בכלא הישראלי והם ללא שיוך ארגוני. שניהם נעצרו בבתיהם ללא התנגדות. שני רובי הקרלו בהם השתמשו - נתפסו. בנוסף, נעצרו גם חלק מבני משפחתם.

הפיגוע אירע אמש לקראת חצות ובמהלכו נרצח ויאצ'סלב. הוא הגן בגופו על מאבטחת נוספת, ארוסתו, שהייתה עימו שם. כוחות הביטחון חיפשו במהלך הלילה והיום את המחבלים, ועד כה אף ארגון טרור לא לקח אחריות באופן רשמי על האירוע.