הרוג בתאונת "פגע וברח" בבאר שבע

גבר בן 30 נמצא מוטל על הכביש לאחר שככל הנראה נפגע מכלי רכב שנמלט מהמקום

ארכיון
ארכיון | צילום: נטע יערי

חשד לתאונת "פגע וברח" בבאר שבע: גבר בשנות ה-30 לחייו נמצא הלילה (שבת) מוטל בצד הכביש ברחוב שלושת בני עין חרוד בבאר שבע. הוא פונה על ידי אנשי מד"א לבית החולים סורוקה בעיר כשהוא במצב בינוני, אולם שם חלה הידרדרות במצבו ומותו נקבע במהלך הלילה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

סמוך לשעה 22:30 התקבל הדיווח במד"א על הגבר שנמצא על הלכביש לאחר שכלל הנראה נפגע כתוצאה מכלי רכב שנמלט מהמקום. החובשים והפראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול בשטח, ופינו אותו לאחר מכן במצב בינוני לבית החולים סוקורה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ומחבלות באזורים שונים.

עם הגעתו של האיש לבית החולים הוא טופל על ידי הצוות הרפואי בחדר המיון בסורוקה. במהלך הלילה חלה הידרדרות נוספת במצבו של הפצוע והצוות נאלץ לפתוח בפעולות להחייאתו, אולם בסופן הם נאלצו לקבוע את מותו.

זמן קצר לאחר התאונה המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבותיה. בין השאר, השוטרים פתחו בסריקות ברחבי העיר בכדי לאתר את הנהג שככל הנראה נמלט מהמקום.

לפני כשבועיים התרחש מקרה דומה בחיפה, כשנערה בת 16 נפצעה קשה מפגיעת רכב ברחוב אבן גבירול בעיר, ולאחר זמן קצר נקבע מותה. הדיווח הראשוני על האירוע התקבל במד"א ב-20:35, כשצוות של ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחלף בסמוך לזירה טיפל בנערה ופינה אותה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש. סמוך לשעה 23:00 נמסר מהמשטרה כי נקבע מותה של הנערה. מחקירה ראשונית עולה כי הולכת הרגל חצתה ככל הנראה במעבר חצייה, בעוד הרכב הפוגע נסע מכיוון העיר התחתית בחיפה לכיוון שכונת הדר ולאחר מכן, כך על פי החשד, נמלט מהמקום.