נבדק חשד לרצח: בן 40 נספה בשריפה שפרצה בדירתו בפ"ת

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הגבר שנמצא בחצר הבניין מחוסר הכרה עם כוויות בגופו כשהוא ללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובודקת חשד לפלילים

זמן צפייה: 00:21

גבר בן 40 נספה הלילה (שישי) בשריפה שפרצה בדירה בה הוא התגורר ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הגבר, שנמצא בחצר הבניין מחוסר הכרה עם כוויות בגופו וללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ונבדק החשד לרצח.

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". בהמשך, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובתוך כך, גופת המנוח הועברה אל המכון לרפואה משפטית. לחדשות 13 נודע כי במשטרה מתחזק החשד כי מדובר בניסיון לרצח.

בתוך כך, צוותי מד"א נאלצו לקבוע גם את מותו של גבר בשנות ה-60 לחייו, לאחר שנפגע באורח אנוש וסבל מכוויות בכל חלקי גופו, בשריפה שפרצה בביתו בערערה.

החובשים של מד"א עלי עזאם ופאדי כבהא סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי השריפה במכולה שהייתה בסמוך לבתים. הם חילצו אלינו גבר בשנות ה-60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".