מחאת הנכים הגיעה לנתב"ג: מפגינים חוסמים את הכניסה והיציאה

מחאת הנכים להעלאת קצבאות הנכות וכיבוד ההסכמים שנחתמו עמם הגיעה לנמל התעופה בן גוריון. המוחים חסמו את הכניסות והיציאות של השדה ומאיימים לעלות גם על מסילות הרכבת באזור

זמן צפייה: 00:26

הכניסות והיציאות של נמל התעופה בן גוריון נחסמו הערב (ראשון) על ידי קבוצת המחאה של ארגון הנכים "הנכים הופכים לפנתרים". מדובר בעוד מהלך במסגרת שורת מחאות בשבועות האחרונים של ארגוני הנכים, שחסמו כבישים ברחבי הארץ.

אייל כהן, מנהיג הארגון, אמר כי מדובר בעוד איתות לממשלת ישראל ומשרד האוצר: "אנו נחושים ודורשים את העברת כלל כספיי הרטרו לנכים באופן מיידי ולאחר העברת תקציב המדינה - העברה באופן מיידי של כלל הכספים והעלאת קצבאות הנכות כולל כיבוד כלל ההסכמים שנחתמו בעבר עם שרי האוצר והרווחה".

מחאה מחאת נכים נכה ארגון חסימה חסימות נתב''ג
החסימה בכניסה לנתב''ג ע''י ארגוני הנכים | צילום: צילום: דוברות קבוצות ארגוני הנכים

כהן ציין גם כי "זו אזהרה אחרונה משום שלאחר מכן יועלו כלי הרכב על מסילות הברזל וינעלו על המסילות. מה שאנחנו מבטיחים אנחנו גם מקיימים".

מדוברות קבוצות מאבק הנכים נמסר כי "אוכלוסייה שלא תגבה את האוכלוסייה המוחלשת שבתוכה, תגלה בעתיד הקרוב כי ממשלת ישראל והעומד בראשה ינצלו כל מקום אפשרי כדי לפגוע גם בשאר האוכלוסיות, כדי להחליש את העם כולו עד כדי שליטה כוללת בעם שאותו הם מייצגים".

בארגוני המאבק ציינו כי הם ימשיכו בחסימות עד אשר כל הכסף יועבר לחשבונות הנכים.