אישה נהרגה בשריפה בדירה בפתח תקווה

כוחות הכיבוי הגיעו לבית ברחוב הדרור בעיר, ומצאו את האישה, בת 65, מוטלת ללא רוח חיים. הושגה שליטה על השריפה. נסיבות האירוע נבדקות

זירת השריפה בפתח תקווה
זירת השריפה בפתח תקווה | צילום: זק"א

אישה בת 65 נספתה הבוקר (שני) בשריפה בדירה ברחוב הדרור בפתח תקווה. כוחות הכיבוי הגיעו למקום ומצאו את האישה ללא רוח חיים. הושגה שליטה על השריפה. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

דוד פינץ, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהדירה בקומה הראשונה במבנה, כוחות הכיבוי שפעלו במקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. מייד כשהתאפשר, נכנסנו פנימה - אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כשבועיים נספתה חנאן אבו הואש, תינוקת בת שמונה חודשים, בשריפה שפרצה בבית ברהט. צוות מד"א הוזעק למקום וכעבור זמן קצר נאלץ לקבוע את מותה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

יועצת רה"מ אובחנה כחולת קורונה – נתניהו צפוי להיבדק שוב

מסעדה וסרט – אאוט, שיחת וידיאו – אין: דייט ראשון בימי קורונה

טראמפ: אם מספר מקרי המוות מקורונה יהיה עד 200 אלף – זו הצלחה

פראמדיק מד"א ג'וש וינשטיין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהבית. אנשים שהיו במקום חילצו אלינו פעוטה כבת 7 חודשים מחוסרת הכרה עם כוויות קשות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל מצבה היה קריטי ונאלצנו לקבוע את מותה בשטח. גבר כבן 60 שחולץ גם הוא מהבית וסבל משאיפת עשן טופל במקום ופונה במצב בינוני לבית החולים כשהוא בהכרה".

מדוברות כבאות והצלה מחוז דרום נמסר כי לוחמי האש זיהו עשן ומוקד שריפה במיטת תינוק כאשר לא היה ברור אם ישנם אנשים נוספים בתוך הדירה. לאחר סריקה לא נמצאו לכודים נוספים ונפתחה חקירה.