אופנוע משטרתי פגע בילד בן 7 בבני ברק, מצבו קשה

הילד נפגע מכלי הרכב ברחוב אברבנאל שבעיר. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים בילינסון. נסיבות התאונה בבדיקה

זמן צפייה: 00:59

נהוראי, בן 7, נפגע הערב (שלישי) באורח קשה מפגיעת אופנוע משטרתי ברחוב אברבנל בעיר בני ברק, בעת שחצה במעבר חצייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו כדי להעניק לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש.

מהמשטרה נמסר כי האופנוע המשטרתי היה בדרך לאירוע מבצעי, ובוחני תנועה במקום פתחו בבדיקת האירוע. ככל הנראה, השוטר היה בדרכו לאירוע מבצעי ולכן נסע במהירות. מדובר בילד יחיד שנולד אחרי מאמצים רבים, ואביו הביולוגי מת לפני שנולד.

אמו אמרה לחדשות 13: "אנחנו מחכים. הוא מונשם ומורדם, לפי סרטונים ששלחו לי, נהוראי היה ברמזור בדרך לחוג כדורגל והוא חצה במעבר החצייה הירוק. האופנוע של המשטרה חצה באדום והעיף אותו. המשטרה אמרו שהם איתי ושהם ידברו איתי עוד יום-יומיים. בינתיים יש לו שברים בגולגולת, נקווה שאין לו דימומים פנימיים. הלכתי לאסוף אותו מהחוג ופתאום המאמן אומר לי שהוא לא הגיע, לא ידעתי שהילד שלי מאושפז בבית חולים אחרי תאונה קשה. מקווים שיהיה טוב. הוא ילד חזק".

אופנוע משטרתי בבני ברק שדרס ילד בן 10
האופנוע המשטרתי שפגע בנהוראי

חובש רפואת חירום במד"א ישראל אלדד סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה קשה בראשו. הענקו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים".

אלעזר, עד ראייה שהיה במקום, סיפר לחדשות 13: "הייתי תוך כדי נסיעה באוטו, פתאום האופנוע עקף אותי, הדליק אורות, ראה (רמזור) אדום והתחיל לנסוע. כשהתקרבתי לצומת אני רואה ילד שרץ לתוך הכביש, לא הסתכל ימינה שמאלה, הוא קיבל מכה מהאחורה של האופנוע והתגלגל על הרצפה. הילד עבר ברמזור ירוק, השוטר עבר באדום".