נהג האוטובוס שהותקף בבני ברק: "סיוט - לא יודע איך יצאתי מזה"

בן ה-41 שנפגע קל במהלך ההתפרעויות בעיר סיפר לחדשות 13 על רגעי האימה שחווה: "מאתיים אנשים עשו בי לינץ' - יצאתי משם בשן ועין. לא האמנתי שאני במצב הזה"

זמן צפייה: 01:08

נהג האוטובוס בן ה-41 שהותקף הלילה (שני) בבני ברק בידי מתפרעים חרדים, סיפר לחדשות 13 על רגעי האימה שחווה: "זה היה סיוט, משהו לא מהעולם הזה. אני פגוע נפשית ופיזית, יצאתי משם בשן ועין".

"נסעתי בקו שלי מאשדוד לבני ברק, בנסיעה הלוך היה בסדר", שחזר. "כשבאתי לחזור פתאום ראיתי את ההמון מגיע בזעם ומוציא עליי את הזעם. צעקתי להם: 'מה אתם רוצים ממני?'. כל החלונות של האוטובוס נופצו, וכולי הייתי רסיסים. התחילו לתקוף אותי בבעיטות ובוקסים, אלות וגז פלפל. לא האמנתי שהגעתי למצב כזה, רציתי להסתובב ולעוף מהאזור הזה ולא הספקתי".

עוד סיפר הנהג: "במשך חצי שעה התקשרתי למשטרה ודיברתי עם היומנאית, ואף אחד לא הגיע. מאתיים איש עשו בי לינץ' מטורף, המון של פורעים, משוגעים, בהמות. לא ידעתי איך יצאתי משם, אין לי מושג איך יצאתי מזה. אני לא אחזור לעבודה בקרוב".

עוד בחדשות 13:

ליל מהומות בבני ברק: אוטובוס נרגם והוצת, תושבים פונו מבתיהם

בזמן עימותים עם חרדים בבני ברק: שוטר ירה באוויר • תיעוד

אוטובוס שנשרף על ידי מתפרעים בבני ברק | צילום: מוטי אונא תיעוד מבצעי מד״א

שי מלכה, סמנכ"ל ודובר חברת התחבורה "אפיקים" מסר: "חברת אפיקים מזועזעת מהאירוע הלילה בבני ברק במהלכו הותקף נהג החברה רק כי 'העז' לבצע את מסלול הקו בשכונות העיר, ומהצתת האוטובוס באופן כליל, וכן מההסלמה הגוברת באלימות כלפי נהגי האוטובוסים בכלל דווקא בתקופה מורכבת זו".

"לאור זאת, תקיים מחר אפיקים הערכת מצב ותשקול יחד עם משרד התחבורה להפסיק את שירותי התחבורה הציבורית בבני ברק וכך גם לגבי אזורים אחרים בהם יתרחשו ארועים אלימים כנגד נהגים ורכוש", נמסר.

אוטובוס שנשרף על ידי מתפרעים בבני ברק | צילום: חדשות 13

בתוך כך, המשטרה עצרה ארבעה חשודים שהיו מעורבים בהתפרעויות בבני ברק במהלך הלילה.