בגלל משחק בספינר: בן 13 אושפז בבית חולים ועבר ניתוח

הילד ממרכז הארץ שיחק עם הצעצוע שהפך ללהיט, כשלפתע ניתקה ממנו חתיכה הדמויה לטבעת. לאחר שענד אותה על אצבעו גילה כי הוא לא מצליח להסירה

האם ה"הספינרים" מסוכנים?

הספינר הפך ללהיט בקרב הילדים בישראל, אבל אם עד היום זה נחשב רק למשחק חביב, הרי שכעת הוא גם הפך למסוכן. ילד כבן 13.5 מראשון לציון הובהל הבוקר (רביעי) לניתוח בבית החולים לאחר שחתיכה של הצעצוע ניתקה ממנו ונתקעה על אצבעו באופן שלא היה ניתן להסיר אותה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

המקרה התרחש הבוקר, כאשר הילד שיחק עם הצעצוע ויצאה ממנו חתיכה הדומה לטבעת. בלי לחשוב פעמיים, ענד הילד את הטבעת על אצבעו האמצעית. לאחר זמן מה ניסה הילד להסיר את הטבעת מאצבעו בשל כאב שהתפשט ביד, אך גילה כי אינו מסוגל לעשות זאת.

האם ה''הספינרים'' מסוכנים?
האם ה''הספינרים'' מסוכנים?

לפי דודו של הילד, שדיווח על האירוע בקבוצות וואצפ בהן הוא חבר כדי להזהיר את הציבור, הילד פנה לאביו בטלפון וביקש את עזרתו. אביו אמר לו לשים סבון על ידו ולנסות להוציאה אך הניסיון לא צלח.

כשההורים שבו הביתה, הם ראו את האצבע התנפחה לחלוטין והכחילה. הם לקחו אותו לבית החולים, שם נדהמו הרופאים לראות את המחזה המוזר, ואמרו כי טרם נתקלו באירוע שכזה. לאחר מכן הבהילו את הילד לניתוח, ובהרדמה מקומית הסירו את הטבעת בהצלחה. מבית החולים נמסר כי אילו הילד לא היה מגיע בזמן, עלול היה להיווצר נמק באצבע, דבר שהיה מסבך לחלוטין את המצב.