הוארך ב-4 ימים מעצר המטפלת שתועדה מתעללת בתינוק בנס ציונה

בית המשפט האריך את מעצרה של בת ה-54, תושבת המרכז, לאחר פרסום הסרטון שבו היא נראית מטלטלת ומכה בפניו בן שנה, בעודו בוכה וצורח

זמן צפייה: 00:58

בית המשפט האריך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים את מעצרה של מטפלת בת ה-54 מאזור המרכז, שסרטון שלה מתעללת בתינוק כבן שנה שעליו שמרה בנס ציונה, ומכה אותו בפניו בעודו בוכה וצורח הגיע לידי חדשות 13. הורי התינוק הגישו תלונה במשטרה לאחר שנחשף תיעוד המקרה.

אמו של התינוק, בת אל רוגוב, סיפרה למערכת "הצינור" אמש כי בתקופה האחרונה היא ובעלה חשדו שמשהו אינו כשורה והחליטו להתקין מצלמות בבית הסבתא, שם שהה התינוק. היום, גילו השניים את התמונות הקשות, ומיהרו כאמור לתחנת המשטרה כדי להתלונן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מטלטלת וסוטרת בפנים: מטפלת מנס ציונה תועדה מכה תינוק בוכה

בתום דו קרב פנדלים: בני יהודה זכתה בגביע המדינה בכדורגל

צה"ל סיכל הברחת רחפנים וציוד לנשק וצלילה לרצועת עזה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-20190516-0327 ' autoplay='0' credit='' desc='ריאיון עם בת אל רוגוב, אמו של התינוק' kid='1_swwtn9kr' duration='119'']

"הוא היה חוזר מדי פעם עם סימן פה, סימן שם, והיו אומרים לנו 'די, הוא ילד, הוא נופל'", סיפרה רוגוב. "בימים האחרונים כשאני מרימה אותו אז הוא מתלונן וכשהוא שוכב על הצד הוא מתלונן. בבקרים האחרונים, כשהגעתי למטפלת הוא לא רצה ללכת אליה". רוגוב תיארה גם את התחושות הקשות לאחר שהמקרה התגלה. "חשכו עינינו, הרגשתי שאני פשוט בתוך סיוט שאני לא מצליחה להתעורר ממנו". "איך אפשר לעשות דבר כזה לילד? כואב לי".

קודם לכן, דודתו של התינוק, העלתה את התיעוד לפייסבוק וכתבה: "שימו מצלמות בכל פינה, אל תתביישו. אין אמונה באף אחד. המצלמה גלויה ולא נסתרת, וזה רק מעיד כמה שהיא לא שולטת בעצמה - כשהיא יודעת שהיא מצולמת".

ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן) התייחסה למקרה ההתעללות וכתבה כי "הזעזוע להיחשף פעם אחר פעם למטפלות מכות תינוקות ופעוטות חסרי ישע, הוא גדול. אני קוראת לבתי המשפט להקשיח את דעתם ולהעניש בחומרה כל מי פוגע בפעוטות. מקומם רק בכלא".