מפגינים התפרצו לאולם במהלך נאום ברקת, אמיר השכל נעצר | תיעוד

מוחים נגד המהפכה המשפטית הגיעו לוועידת הכלכלה בשדרות, והחלו לקרוא נגד שר הכלכלה שנשא דברים באולם. תא"ל במיל' השכל, ממובילי המחאה, נעצר לאחר שלטענת המשטרה הוא הפר את הסדר הציבורי וסירב לעיכוב | צפו

זמן צפייה: 00:22

מפגינים נגד המהפכה המשפטית הגיעו הבוקר (שלישי) לוועידת הכלכלה בעיר שדרות, שם התפרצו לאולם במהלך נאומו של שר הכלכלה ניר ברקת. תא"ל במיל' אמיר השכל, ממובילי המחאה, נעצר לאחר שלטענת המשטרה הוא הפר את הסדר הציבורי, סירב להישמע להוראות השוטרים וסירב לעיכוב. כעבור כמה שעות הוא שוחרר ממעצר.

המפגינים קטעו את דברי השר ברקת וגידפו אותו. ראש העיר שדרות אלון דוידי אמר למפגינים בתגובה: "נשמח לראותכם אצלנו בעיר במחאות גם על רקע המצב הביטחוני וירי הטילים אלינו".

תא''ל במיל' אמיר השכל
תא''ל במיל' אמיר השכל | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ממובילי "ההתנגדות לדיקטטורה" נמסר: "אנו עדים בשעות האחרונות למעצרי שווא ואלימות קשה של משטרת ישראל מול אזרחים המממשים את זכותם הדמוקרטית למחות נגד שרים וחברי כנסת השותפים לניסיון ההפיכה. אנו דורשים מראשי האופוזיציה ובמיוחד גנץ ולפיד להתייצב לצידם של גיבורי ישראל אסף אגמון ואמיר השכל שנפגעו קשות. אלו ימים שחורים בהם המורשע בהסתה לטרור בן גביר, משתמש במשטרה ככלי לדיכוי מחאה אזרחית בלתי אלימה. ימי חרפה למדינת ישראל".

שר הכלכלה ניר ברקת
שר הכלכלה ניר ברקת | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

כזכור, אמש הגיעו עשרות פעילים במאבק נגד המהפכה המשפטית להפגין מול ביתו של השר ברקת בשכונת בית הכרם בירושלים, ובמהלך ההפגנה תועד עובר אורח כשהוא משליך ביצים לעבר המפגינים. בתוך שניות הוא נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה.