שריפה ליד מודיעין עילית: בתים בכפר האורנים פונו, מטוסים הוזנקו

השריפה פרצה ביער בין מודיעין עילית לכפר האורנים שבמטה בנימין. לפי כיבוי והצלה, קו הבתים הראשון בכפר האורנים פונה ומטוסי כיבוי מטייסת "אלעד" הוזנקו"

השריפה במטה בנימין
השריפה במטה בנימין | צילום: דוברות כב"ה ירושלים

צוותי כיבוי פועלים אחר הצהריים (שני) לכיבוי שריפה שפרצה ביער בין מודיעין עילית לכפר האורנים שבמטה בנימין. לפי כיבוי והצלה, האש מתפשטת לכיוון הבתים בכפר האורנים - וקו הבתים הראשון ביישוב פונה. מטוסי כיבוי מטייסת "אלעד" הוזנקו למקום.

טפסר-משנה עידו פרץ, מפקד תחנה אזורית בנימין, אמר: "מדובר בשריפה העולה מכיוון נחל מודיעין לכיוון היישוב כפר האורנים. השריפה התפשטה בחסות הרוחות, ופעלנו מתוגברים במקום. השריפה התקבה לקו הבתי. מטוסי כיבוי מטייסת 'אלעד' פועלים במקום עם חומר מעכב בעירה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306261937' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_mboaga9c' duration='43']

רמי זריצקי , ממונה על הגנת היער מאש בחירום בקק"ל, אמר: "פרצו היום מספר שריפות ברחבי הארץ- אמציה, גשר אדוריים, באיזור הישוב נחושה, יער מורדות נצרת, באום אל פאחם, יער עירון ושריפה שעדיין משתוללת בכפר האורנים. צוותי הכיבוי של קרן קימת לישראל נתנו את כל כוחם על מנת לצמצם את שטח ההתפשטות של האש ולמנוע התפתחות של שרפה גדולה. קוראים לציבור להשמע להוראות הבטיחות באש, לכבות מנגלים ומדורות על מנת שהאש לא תתפשט ליערות".