המשבר נפתר: שב"כ יאבטח את טיסת המשלחת הישראלית לאירוויזיון

לאחר ששירות הביטחון הכללי הודיע כי לא יהיה באפשרותו לאבטח את המשלחת הישראלית עקב עיצומים במשרד החוץ, בארגון עשו מאמצים רבים על מנת להוציא את המשלחת לתחרות בדרכים חלופיות - וטיסתו של הנציג הישראלי מיכאל בן דוד תצא כמתוכנן

מיכאל בן דוד זוכה אקס פקטור

לאחר ששירות הביטחון הכללי טען כי אין באפשרותו לטפל אבטחתית במשלחת הישראלית לאירוויזיון, בצל העיצומים במשרד החוץ, הודיע השב"כ היום (חמישי) כי לאחר מאמצים רבים שנעשו על מנת לאפשר זאת, הוא יאבטח את טיסתו של הנציג הישראלי, מיכאל בן דוד, יחד עם משלחתו לאירוויזיון 2022 שייערך בטורינו שבאיטליה בעוד כשבועיים.

מהתאגיד נמסר כי "הסדרי האבטחה למשלחת הישראלית לאירוויזיון הושלמו. התאגיד מודה לשב"כ על מאמציו לפעול לפיתרון האבטחה על אף הקושי. אנחנו בטוחים שמיכאל בן דוד ייצג את ישראל בכבוד על במת המוסיקה הגדולה בעולם. אריוודרצ'י".

כזכור, לפני כשבועיים נמסר מהשב"כ כי בעקבות שביתה במשרד החוץ, המשלחת הישראלית לא תשתתף באירוע המוזיקה השנתי בטורינו שבאיטליה. תאגיד השידור הישראלי פרסם בחשבון הטוויטר שלו: "בשל שביתת משרד החוץ, השב"כ לא יכול לטפל אבטחתית במשלחת הישראלית לאירוויזיון, ונכון לרגע זה - המשלחת הישראלית לא תשתתף באירוויזיון 2022".