צפו: נחשף הטריילר הרשמי לסרט "גולדה" בכיכובה של הלן מירן

סרטו של הבמאי זוכה פרס האוסקר גיא נתיב מגולל את מהלך האירועים הטרגיים של מלחמת יום הכיפורים, שהובילו להכרעותיה הגורליות של ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר, האישה הראשונה והיחידה שכיהנה בתפקיד. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-24 באוגוסט

גולדה, הלן מירן
"גולדה" | צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

הסרט "גולדה", בכיכובה של השחקנית הבריטית עטורת השבחים הלן מירן אשר מגלמת את ראש ממשלת ישראל המנוחה גולדה מאיר, צפוי לצאת לאקרנים ב-24 באוגוסט, והערב (שלישי) נחשף הטריילר הרשמי של הסרט. הבמאי זוכה האוסקר גיא נתיב והתסריטאי ניקולס מרטין מגוללים בסרט את מהלך האירועים הטרגי שהוביל להכרעותיה הגורליות של גולה, שהתקבלו בעודה מתמודדת בסתר עם מחלת הסרטן, ומציגים את סיפורה של אומה שניצבה בפני משבר היסטורי.

[youtube_embed youtube_id='']

לצד מירן, מככב בסרט קאסט מרשים של שחקנים: לייב שרייבר (ריי דונובן) כהנרי קיסינג'ר, קאמי קוטן (10 אחוז) בתפקיד לו קדר, העוזרת האישית ואשת סודה של גולדה, והשחקנים הישראלים ליאור אשכנזי, שמגלם את הרמטכ"ל דוד "דדו" אלעזר, רמי הויברגר כשר הביטחון משה דיין, דביר בנדק כראש אמ"ן אלי זעירא, רותם קינן כראש המוסד צבי זמיר ואוהד קנולר כאריק שרון.

בריאיון שהעניקה לחדשות 13 כשהגיעה לירושלים לכבוד השקת הסרט, מירן מספרת איך למדה לעשן כמוה בשרשרת - ומה היא חושבת על המציאות הישראלית המורכבת ב-2023: "רגע מכריע בהיסטוריה של ישראל".