הרצל בוסתנאי, בן 72, נהרג מפגיעת גנבי רכב: "היה הכול בשבילנו"

גנבי רכב שנמלטו משוטרים בחולון אמש גרמו לטרגדיה: הרצל בוסתנאי, בן 72, רכב על אופנועו ונפגע מהחשודים שברחו מהשוטרים שדלקו אחריהם. מותו נקבע בזירה. "אנחנו המומים, לא מעכלים", אמר בנו. שני חשודים מקלנסווה ואום אל-פחם נעצרו

זמן צפייה: 02:29

הרצל בוסתנאי, תושב חולון בן 72, נהרג אמש (רביעי) לאחר שגנבי רכב שנמלטו במהלך מרדף משטרתי בעיר פגעו בו כשרכב על אופנוע ברחוב ההסתדרות. אחד מקרוביו אמר הבוקר בשיחה עם חדשות 13: "אנחנו לא מעכלים. הוא היה הכול בשבילנו". בוסתנאי היה ממייסדי מועדון הכדורגל לנוער "עוצמה חולון".

האירוע התרחש סמוך ל-23:00, אז ניגחו כמה חשודים בגניבת רכבת ניידת משטרה ברחוב ישראל גלילי שבעיר. בתגובה, השוטרים פתחו לעברם באש - והם נמלטו. במהלך הסריקות אחריהם פגעו החשודים בבוסתנאי.

הניידת שבה התנגשו גנבי הרכב
הניידת שבה התנגשו גנבי הרכב

למקום הוזעק צוות מד"א שביצע בו פעולות החייאה - אך נאלץ לקבוע את מותו בזירה. שני חשודים, תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל-פחם בן 33, נעצרו.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנוע מד"א כפיר ורסנו ויוסף ששון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב אופנוע לכוד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב-מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".