"שתוק, מבטיח שתרצה להיפגש איתי": אישום בסחיטה נגד מוסלי

ראש ארגון הפשע מואשם בסחיטה באיומים של שני אנשי עסקים. לפי האישום, השניים סירבו להיפגש עמו ואז הוא התקשר ואיים. בידי המשטרה הקלטות של שיחות האיומים. סנגורו מכחיש

זמן צפייה: 00:34

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי בגין סחיטה באיומים של שני אנשי עסקים. בידי המשטרה הקלטות של שיחות האיומים שביצע מוסלי בעודו מחו"ל לאותם שני אנשי עסקים.

על פי כתב האישום, מוסלי ביקש להיפגש עם השניים וכשזה לא יצא לפועל הוא התקשר ואיים. בין היתר הוא אמר לאחד מהם: "שתוק שתוק. אני מבטיח לך שתרצה להיפגש איתי".

סנגורו של מוסלי, עורך הדין דורון נוי, טען כי מדובר בשני מתלוננים שבעצמם ביצעו מעשי נוכלות והמשטרה מגינה עליהם. סוגיית הרימון, שבתחילה נטען כי מוסלי פוצץ בתיבת הדואר, ירדה מכתב האישום.

בשבוע שעבר הציגו חוקרי היאחב"ל שתי שיחות מוקלטות של מוסלי שבהן לדבריהם עולה חשד כי מוסלי איים על אחד מאנשי העסקים תוך שהוא דורש ממנו להיפגש עימו, לדברי המשטרה, זאת על מנת להיכנס עימו כשותף בעסקים. מדובר באירוע שהתרחש בעוד שמוסלי היה בדרום אפריקה, ואנשי העסקים בישראל.

עו''ד דורון נוי
עו''ד דורון נוי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

עו''ד שחר חצרוני
עו''ד שחר חצרוני

בסופו של דבר מוסלי לא קיבל את הכסף, ואפילו פגישה לא נערכה בין הצדדים. אלא שלאור התלונה שיש בידי המשטרה, וההקלטות שנחשפו בחקירה - החליטו במשטרה ובפרקליטות שיש בכך מספיק בכדי להגיש כתב אישום נגד מוסלי.