חשד: פרץ לבית קשישה, שדד ואנס אותה - ונמלט

תושב רחובות בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד ששדד קשישה בביתה ואנס אותה. הוא נמלט ולאחר מכן נעצר. הקורבן פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים

זמן צפייה: 01:02

גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב רחובות, נעצר הבוקר (שבת) בחשד שדד קשישה ואנס אותה. הוא נמלט מהזירה - ולאחר מכן נעצר. עם צאת השבת הוא יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. הקשישה פונתה לבית חולים. עם החשוד נעצר אדם נוסף - ששוחרר כעבור זמן קצר.

מפרטי האירוע עלה כי החשוד הוא עבריין מוכר שישב בעבר בכלא. הוא התפרץ לפי החשד לבית הקשישה, ככל הנראה בעת שהיה בגילופין, ובמשך שעתיים אנס אותה ואיים עליה כי ירצח אותה. הוא נעצר כשלוש שעות לאחר מכן, סמוך ל-10:30.

עו"ד אלון קריטי, המייצג את החשוד, אמר כי מרשו "לא מכחיש את הימצאות המתלוננת בקרבתו ואת הימצאותו בדירה, אך טוען כי כל אלו נעשו בהסכמה והסיבה לתלונה ידועה לו והוא מקווה כי משטרת ישראל תעשה עבודתה נאמנה".

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת רחובות פתחו הבוקר בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע אונס ושוד קשישה בביתה במרכז העיר, ע"י אלמוני שנמלט מהמקום. בתוך כך, שוטרי התחנה ליוו את הקשישה לקבלת טיפול רפואי, כשעל גופה חבלות רבות, לצד איסוף ממצאים פורנזים מהזירה ואמצעי תיעוד בסביבת בית הקורבן.

"כאמור, חוקרי התחנה בשילוב מערכי מודיעין משטרתיים שונים, הצליחו תוך פרק זמן קצר לזהות את החשוד - תושב העיר בשנות השלושים לחייו ולעוצרו לחקירה, בחשד שפרץ לפנות בוקר לביתה של קשישה ערירית כבת 70 במרכז העיר, אנס אותה באכזריות, הכה אותה, איים לרצוח אותה ושדד את תכשיטיה. בכוונת המשטרה להביא את החשוד מחר לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.

"מדובר בחקירה מורכבת הנמצאת בראשיתה המנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות מפקד מחוז מרכז בחקירות מסוג זה, בהן עולה חשד לפגיעה בקשישה חסרת ישע, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשוד".