במשטרה מעריכים: הפסיכותרפיסט יובל נס-לוי שם קץ לחייו ולא נרצח

הפסיכוטרפיסט המוכר הוא הגבר שמצא את מותו אמש בנתניה. קרוביו סיפרו שמערכת היחסים בינו לבין החשודה לא הייתה זוגית: "הוא היה כמו אבא בשבילה". ההערכה הגוברת במשטרה היא שנס לוי התאבד, ובהתאם - מחכים לתוצאות נתיחת הגופה

זמן צפייה: 03:08

הפסיכוטרפיסט המוכר יובל נס לוי בן ה-56, הוא הגבר שנמצא ללא רוח חיים אמש (שלישי) בדירה בנתניה. קרוביו של נס לוי סיפרו לחדשות 13 כי "מערכת היחסים בינו לבין החשודה לא הייתה זוגית. הוא היה כמו אבא בשבילה. לא מאמינים שיש שם רצח". זה אובדן גדול, היו לו מעל 1,000 תלמידים. כולם אוהבים אותו. הוא פיתח שיטה פסיכתורפית מיוחדת. אנחנו חושבים שאולי היא ניסתה להציל אותו בכלל".

אחיו של יובל הוסיף: "אנחנו לא חושבים שמדובר ברצח, אופי היחסים ביניהם ממש לא נראה כמו רצח. אני מאמין שהיא ניסתה להעיר אותו וטלטלה אותו, ואחרי זה אולי פגעה בעצמה מרוב לחץ". לדבריו, "האפשרות היחידה היא התקף פסיכוטי. אין לי שום ספק שהיא לא הייתה פוגעת בו בכוונה. הסכמתי לניתוח שיגלה את כל התשובות".

זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ההערכה הגוברת במשטרה היא שמותו של יובל נס לוי, הוא תוצאה של התאבדות. בינתיים, במשטרה ממתינים לנתיחת הגופה על מנת לשלול את האופציה שהוא נחנק, ולברר האם אכן התאבד. כך או כך, גם מקורביו של נס לוי וגם במשטרה סבורים כי ככל הנראה לא מדובר ברצח.

אתמול נעצרה תושבת נתניה בת 30 בחשד למעורבות ברצח של נס לוי, שגופתו נמצאה מוקדם יותר אמש בדירה בעיר. מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירת חשד לאירוע רצח בעיר של תושב המקום בדירתו על-פי החשד על-ידי זוגתו. הרקע והנסיבות בבדיקה".