ירה בקורבן למוות - ונמלט לשטחים: פוענח הרצח במוסך בחולון

משטרת מחוז ת"א פענחה את רצח מוחמד עוואדלה, תושב ירושלים, שהתרחש לפני כשבועיים באזור התעשייה בחולון, ועם סיום החקירה הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, תושב יפו בן 32, שלפי החשד ירה בקורבן, עמו היה לו סכסוך מוקדם, במוסך שבבעלותו - ונמלט לשטחי הרשות הפלסטינית. בכוונת פרקליטות המחוז להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין רצח

זמן צפייה: 01:43

המשטרה פענחה את רצח מוחמד עוואדלה, תושב ירושלים, שהתרחש לפני כשבועיים במוסך בחולון, והיום (שני), עם סיום החקירה שבוצעה על ידי היחידה המרכזית של משטרת תל אביב, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, תושב יפו כבן 32.

הפרשה התרחשה בבוקר 5 במרץ, כאשר בסמוך לשעה 11.00 התקבל דיווח במוקד משטרת ת"א אודות אירוע ירי במוסך ברחוב להב באזור תעשיה בחולון. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ומחקירה ראשונית עלה כי בעל המוסך ירה בעוואדלה, פצע אותו אנושות ונמלט מהמקום. מותו של הקורבן נקבע כעבור זמן קצר בבית החולים.

תוך ביצוע פעולות חקירה ראשוניות התברר כי החשוד בביצוע הרצח נמלט לשטחה של הרשות הפלסטינית. שוטרי ימ"ר תל אביב ביצעו פעולות רבות ומגוונות, אשר הובילו לכך שהחשוד הסגיר את עצמו למשטרה בתאריך 8 בחודש, כעבור שלושה ימים.

זירת ניסיון הרצח במוסך בחולון
זירת הרצח במוסך בחולון | צילום: חדשות 13
זירת ניסיון הרצח במוסך בחולון
הזירה בחולון. ארכיון | צילום: דוברות איחוד הצלה

במהלך החקירה התברר כי היה סכסוך בין החשוד לעוואדלה. באותו יום הגיע הקורבן עם גבר נוסף למוסך, והם ניגשו לבעל המוסך שכעבור מספר שניות ירה בקורבן באמצעות אקדח, ופצע אותו אנושות. אז, הוא רדף אחרי הגבר הנוסף על מנת לפגוע בו, לפני שנמלט כאמור מהזירה לרשות הפלסטינית.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בת"א והיום, בסיום החקירה, הוגשה הצהרת תובע של פרקליטות המחוז, עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום חמור בגין רצח ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.