רימון נזרק לחתונת עבריין בשפלה - בלשים סמויים שהו מחוץ לאולם האירועים

ככל הנראה מדובר ברימון רסס שהושלך אל עבר אולם האירועים ברחובות. באירוע נפצעו 6 אנשים, ביניהם צעירה אחת באורח קשה. בזמן ההתרחשות שני בלשים סמויים של המשטרה שהו מחוץ למקום והיו הראשונים לקרוא לכוחות ההצלה

זמן צפייה: 00:07

שישה אנשים נפצעו בעקבות פיצוץ רימון שנזרק הערב (חמישי) לעבר אולם אירועים ברחובות. צעירה בת כ-20 נפצעה באורח בינוני וחמישה נוספים באורח קל. באולם הייתה אמורה להתקיים באותה עת חתונה של אדם המוכר למשטרה. צוות מד"א הגיע למקום ופינה את הפצועים לבית החולים.

בלשים סמויים של המשטרה שהו מחוץ לאולם האירועים, בו הייתה אמורה להתחיל החתונה של העבריין מאזור המרכז, בעת שנזרק הרימון אליה - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. הבלשים היו הראשונים לקרוא לכוחות מד"א ומשטרה למקום לאחר ששמעו את הפיצוץ.

מכונית שניזוקה מפיצוץ הרימון
מכונית שניזוקה מפיצוץ הרימון | צילום: ללא

"יש פה פיצוץ חזק ויש פה נפגעים. תשלחו צוותים", כך צעק אחד הבלשים שהיה ברכב ונכנס במהירות לאולם. על פי הערכתו זה היה רימון רסס שהושלך למקום. לא ברור אם למשטרה היה מידע מוקדם שייתכן שמישהו ינסה לבצע מעשה פלילי בחתונה. עם זאת, בשל קיום האירוע הוחלט במחוז מרכז במשטרה להציב בלשים סמויים בחניה בכניסה לאולם האירועים ברחובות.

על פי הפרטים שידועים עד כה, בסביבות השעה 21:00, עוד לפני החופה, הגיעו האלמונים כשהם ככל הנראה רכובים על אופנוע וזרקו רימון רסס בחלקו הדרומי האחורי של האולם. כתוצאה מכך נוצרה בהלה במקום וזוהו מספר נפגעים. כאמורף על פי הערכת המשטרה מדובר ברימון רסס ובשעה זו נמצא חבלן באולם ובודק את חומר הנפץ שהתפוצץ. כתוצאה מהבהלה אנשים רבים עזבו את המקום ומפקד תחנת משטרת רחובות הורה בשלב זה על סגירת הזירה.