הרצוג לישועה על יחימוביץ': "חייב להראות שליטה על הכלבה"

בזמן החקירה הנגדית, הוצגו שיחות בין מנכ"ל וואלה לשעבר לבין יו"ר העבודה לשעבר, שנערכו בזמן הפריימריז במפלגה. לאחר מכן נחשף כי הרצוג ביקש "שהכותרת תהיה ניצחון מוחץ למרות המתקפות"

זמן צפייה: 02:08

במהלך החקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר שנערכה היום (שלישי) בבית משפט המחוזי בירושלים, נחשפה שיחה בין אילן ישועה לבין יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, יצחק הרצוג, במהלכה אמר על יריבתו דאז, שלי יחימוביץ': "אני חייב להראות שליטה והדרה של הכלבה".

בהמשך השיחה הציע ישועה להרצוג עזרה בכל דבר שיצטרך, ואף הפציר בו "לא להסס לפנות אליו כשיצטרך". הרצוג מצידו ביקש "שהכותרת תהיה ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו". במקרה נוסף, שלח ישועה להרצוג מסרון לאחר שזה נחקר במשטרה וכתב: "אם צריך משהו תדבר איתי, בכל עת, בלי היסוס, בטוח בצדקתך". הדברים הובאו לאחר שישועה הכחיש בחקירה הנגדית שהציע עזרה או פנה לפוליטיקאי.

יצחק הרצוג ואילן ישועה
יצחק הרצוג ואילן ישועה

הרצוג מסר לאחר חשיפת ההודעות כי "הדברים נאמרו בלהט מאבק פוליטי יצרי ב-2013. בין יריבים פוליטיים יש תקופות סוערות יותר ופחות. שלי ואני שוחחנו לא אחת מאז אותה תקופה סוערת והתקדמנו הלאה, אך אני מוצא מקום להתנצל בפניה וגם ציבורית על האמירה המיותרת שלא היה לה מקום".