"דקר תשע פעמים - ונמלט": תושב חולון נאשם בניסיון רצח זוגתו

פליקס אצילדייב (37) נאשם שדקר ופצע קשה את בת זוגו באוגוסט האחרון בצומת ביל"ו שליד רחובות, לאחר שביקשה לסיים את הקשר ביניהם "לאחר שגילתה פרטים על עברו שהסתיר ממנה". לפי האישום, "הוא עקב אחריה ושלף סכין ברמזור. היא התחננה 'אל תרצח אותי' וזעקה לעזרה. לאחר מכן דקר אותה ונמלט"

פליקס אצילדייב, הנאשם בדקירת בת זוגו בצומת ביל"ו
פליקס אצילדייב, הנאשם בדקירת בת זוגו בצומת ביל"ו | צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד פליקס אצילדייב (37) מחולון, בגין ניסיון רצח בת זוגו בצומת ביל"ו בחודש שעבר. אצילדייב נאשם בעבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים, הסגת גבול כדי לעבור עבירה, היזק לרכוש במזיד והפרת הוראה חוקית.

על-פי כתב האישום, בת הזוג "ביקשה להיפרד ממנו לאחר שגילתה פרטים על עברו שהסתיר ממנה. בשל חששה מתגובתו של הנאשם לפרידה, עברה המתלוננת להתגורר בבית הוריה. באחד הבקרים ארב הנאשם למתלוננת בסמוך לבית הוריה, כשהוא רכוב על אופנוע, ונושא על גופו סכין מתקפלת. הוא עקב אחריה עד שנעצרה ברמזור אז עצר לצד רכבה, דפק על חלון הרכב וביקש לשוחח עמה. המתלוננת ניאותה לבקשתו, עצרה את רכבה בצד הדרך, והנאשם נכנס והתיישב במושב שליד הנהג.

"בין השניים התפתח שיח כשבמהלכו שלף הנאשם את הסכין ואילו המתלוננת התחננה 'אל תרצח אותי, אל תדקור אותי'. בהמשך ניסתה להימלט תוך שהיא זועקת לעזרה, כשבכל פעם הנאשם תופס אותה ומושך אותה פנימה. לבסוף, הצליחה לפתוח את דלת הרכב ולהימלט אך הנאשם תפס אותה, הכה אותה, דקר אותה בחזה, הטיח אותה בכביש ודקר אותה עוד תשע דקירות בגבה. הנאשם חדל ממעשיו רק כשהבחין בעוברי אורח שהתקרבו לעברם, אז נכנס לרכבה של המתלוננת ונמלט מהמקום. הוא זנח את רכבה של המתלוננת והסתתר עד שאותר על ידי המשטרה בבית מלון בטבריה כשבוע לאחר מכן. המתלוננת פונתה לבית החולים במצב קשה ובסכנת חיים, כשהיא סובלת מדקירות מרובות".

זירת הדקירה בצומת ביל"ו
זירת דקירת האישה בצומת ביל"ו | צילום: דוברות איחוד הצלה

אצילדייב נמלט לאחר האירוע, והוא נעצר אחרי 11 ימי מצוד כאשר אותר בצפון הארץ. האישה, תושבת גדרה בשנות ה-30 לחייה, אושפזה בבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה.