שוטר לשעבר מואשם: צילם נשים והחזיק תמונות של קטינים

מח"ש הגישה כתב אישום נגד מרדכי אברהמי, שעבד במחלקת הסייבר של המשטרה, לאחר שצילם במספר הזדמנויות נשים שהתגוררו בבניין סמוך ללא ידיעתן והסכמתן, ובנוסף, במכשיר הסלולרי שלו נמצאו מאות תמונות פורנוגרפיות, בהן תמונות של קטינים וקטינות. כתב האישום מייחס לו עבירות של פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הדחה בחקירה והפרת הוראה חוקית

אזיקים
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד מרדכי אברהמי, שוטר לשעבר במחלקת הסייבר, וזאת לאחר שצילם במשך מספר פעמים נשים שלא בהסכמתן. עוד עולה כי במכשיר הטלפון הנייד של אברהמי נמצאו מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי, וביניהן תמונות של קטינים וקטינות מעורבים בפעילות מינית.

על פי כתב האישום, הנאשם צילם במספר הזדמנויות שונות דרך חלון ביתו נשים המתגוררות בבניין סמוך, ובנוסף צילם תמונות של נשים במרחב הציבורי ללא ידיעתן וללא הסכמתן. במסגרת חקירתו של השוטר לשעבר במח"ש, הוא שוחרר בתנאים מגבילים בעקבות החלטת בית המשפט.

על אברהמי נאסר ליצור קשר בצורה ישירה או עקיפה עם הנשים שהוזכרו בחקירתו, אך למרות זאת הנאשם אכן התכתב באמצעות אפליקציית המסרונים "טלגרם" עם צעירה שאיתה ניהל קשר מיני. הצעירה התכתבה כמו תחת שם בדוי, בזמן שהנאשם ידע את זהותה האמיתית. במסגרת ההתכתבות, ביקש ממנה אברהמי שאם יתקשרו אליה תמסור כי הם לא בקשר.

כתב האישום שהוגש מייחס לנאשם ביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הדחה בחקירה והפרת הוראה חוקית.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל התנהלות חריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם רוח הארגון וערכיו. עם הפתיחה בחקירה ולאחר בחינת החומרים בתיק, הוחלט כבר במאי 2021 להפסיק שירותו במשטרה ולהעבירו חזרה לצה"ל".