הכה את אשתו ואיים עליה ועל וילדיו: בן 40 נאשם בתקיפה ואיומים

תושב לוד נאשם בתקיפה חבלנית ואיומים חמורים כלפי אשתו וילדיו, לאחר שתקף אותה באמצעות חפצים ואיים עליהם. הקורבן פונתה לבית החולים אסף הרופא כשהיא חבולה קשות. בעלה נעצר, נחקר ונכלא

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד גבר בן 40, תושב לוד, בגין תקיפה חמורה של אשתו ואיומים כלפיה וכלפי ילדיו ללא סיבה ממשית. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות תקיפה חבלנית ואיומים חמורים.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו לאישה חבלות קשות והיא פונתה לבית החולים אסף הרופא. מכתב האישום עולה כי הקורבן דיווחה למשטרת ישראל על אירועי האלימות הקשים. בעלה נעצר, נחקר ונכלא. היום, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום.

נזכיר כי בסוף השבוע נרצחה אדיסה אלבנה, בת 29, נרצחה בדקירות בביתה ברחוב יוספטל שבקריית אתא. לאחר מצוד אחר החשוד, בעלה בן ה-39 הסגיר עצמו למשטרה. היא האישה השמינית שנרצחה מתחילת השנה.

ברקע לדברים, הפילה בשבוע שעבר הקואליציה את חוק האיזוק האלקטרוני של ח"כ גדעון סער ברוב של 54 מול 53. בעקבות זאת, מחו חברות כנסת מהאופוזיציה מחו עם אזיקים אלקטרוניים על ידיהן.

חברי אופוזיציה קראו לעבר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שאמר כי יביא בקרוב הצעה "מאוזנת יותר", קריאות כגון "בושה". ח"כ סער הגיב: "חברי הקואליציה נכנעו לגחמות של בן גביר והפילו היום חוק שיכול להציל חיי נשים וילדים. בושה של ממשלה".