תיעוד: מדקירת השוטר מכרמיאל - ועד ההשתלטות על החשוד

בלעדי: מצלמות הגוף תיעדו את הרגע בו השוטר נדקר בבית בכפר נחף שבגליל, שם התבצר חשוד שאיים לפגוע בעצמו לאחר שמשפחתו תכננה לאשפז אותו בכפייה בבית חולים לבריאות הנפש. השוטרים ירו והשתלטו על החשוד • צפו

זמן צפייה: 01:52

בלעדי: המשטרה פרסמה היום (חמישי) תיעוד מאירוע הדקירה בבית בכפר נחף שבגליל שהתרחש אתמול, במסגרתו שוטר כבן 43 נפצע באורח בינוני לאחר שנדקר על ידי חשוד שהתבצר בביתו בכפר שליד כרמיאל. יצוין כי השוטר פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה והוכנס לחדר ניתוח. השוטרים האחרים שהיו בזירה ירו בחשוד והשתלטו עליו.

בסרטון ניתן לראות ולשמוע את ניסיוניתיהם של השוטרים לעצור את החשוד שהתבצר בביתו כשהוא אוחז בסכין, כמו גם את הרגע בו נדקר השוטר. לאחר מכן, כוחות המשטרה העניקו לו טיפול וכעבור זמן מה, הצליחו לעצור על החשוד.

כאמור, אתמול כוחות משטרה רבים הגיעו למקום לאחר שהתקבל דיווח שחשוד בן 61 התבצר בחדר בבית משפחתו כשהוא חמוש בסכין. הרקע לאירוע היה חשוד של אותו גבר בן 61 שמשפחתו מתכננת לאשפז אותו בכפייה בבית חולים לבריאות הנפש. כזכור, השוטרים שהגיעו לזירה ניסו לדבר לליבו שלא יפגע בעצמו ובאחרים. בשל חשש שיפגע בעצמו פרצו השוטרים לבית.