בפעם השישית: המשטרה תבקש את הארכת מעצר החשודים ברצח ליאור גרינברג

חוקרי ימ"ר ת"א מתקרבים לל-30 ימי המעצר המותרים בחוק, ויש להם כבר הסכמה עקרונית מהפרקליטות להארכת מעצר נוספת, אך נכון לעכשיו לא תוגש עדיין הצהרת תובע בנוגע לרצח העבריין המזוהה עם ארגון מוסלי, לפני כשלושה חודשים בחולון. בידי החוקרים אופנוע שנתפס, והם מאמינים כי יש להם זיהוי של שני המתנקשים שנסעו עליו

זמן צפייה: 00:34

המשטרה תבקש היום (שני) להאריך בפעם השישית את מעצר ארבעת החשודים ברצח העבריין ליאור גרינברג, המזוהה עם ארגון הפשע מוסלי, שנורה למוות בחודש אפריל בחולון. מעצר החשודים מתקרב ל-30 הימים המותרים בחוק ולחוקרי משטרת ימ״ר תל אביב יש כבר הסכמה עקרונית מהפרקליטות להאריכו מעבר לכך. נכון לעכשיו לא תוגש עדיין הצהרת תובע.

במשטרה מאמינים כי הם זיהו שני מתנקשים שרכבו על אופנוע ועברו לרכב סקודה בהמשך. בידי החוקרים יש אופנוע שנתפס והם מנסים להתאים אותו לתמונות וידאו מהאירוע. החשד הוא שאחד החשודים שהיה בחו"ל ומתגורר בבניין בחולון בו בוצע הרצח, טיפל במצלמות וזה מה שקושר אותו לאירוע. החשוד עצמו מכחיש כל קשר למעשה. בנוסף, החוקרים הצליחו לתפוס אקדח במסלול הבריחה של האופנוע ובמשטרה ממתינים לתוצאות מעבדה בנוגע להפקת דנ"א.

Whatsapp Image 2023 04 27 At 0
זירת הרצח בחולון | צילום: דוברות איחוד הצלה

בימים האחרונים ביצעה המשטרה מעצר של חשוד נוסף והערכה של החוקרים כי ארבעה חשודים היו מעורבים. יחד עם זאת, הסניגורים בתיק: מחמוד נעאמנה אליז קסנטיני ואתנה אדרי, מכחישים כל קשר לאירוע והחשודים ממשיכים לשמור על זכות השתיקה. גורמים בכירים במחוז תל אביב אמרו: ״אנחנו חזקים בתיק, עוד לא הצגנו הכל״.

עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני
עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני

גרינברג, נזכיר, נרצח בעת שהגיע לבניין בחולון, כששני המתנקשים נראים מגיחים מבניין סמוך ויורים בו מטווח קצר. על-פי החשד, הוא נרצח במסגרת סכסוכי ארגוני הפשע במרכז - שבוע לאחר חיסול ברוך בורוכוב בראשון לציון.