"את תהיי כותרת הרצח הבאה": תושב רחובות מואשם במעשה מגונה ואיומיום נגד זוגתו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד גבר שחשד באופן קבוע בבת זוגו כי היא בוגדת בו, ולכן הכה אותו ואיים על חייה. באחד המקרים הפשיט אותה בכוח ופישק את רגליה כדי לבדוק אם קיימה יחסי מין עם אדם אחר

אזיקים
אזיקים, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב רחובות בגין מעשה מגונה תוך שימוש בכוח ובאיומים כלפי בת זוגו ואם בתו, בין היתר, בזמן שהייתה בהיריון. השניים התגוררו יחד עם בתם המשותפת, ומעת לעת עלה חשדו של הנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם גברים אחרים, אז היה נוהג בה באופן אלים ומאיים עליה.

באחד המקרים, הגיע הגבר לעבודתה של אשתו ודרש ממנה להיכנס לרכבו. בעודם יושבים ברכב, התחיל בין השניים ויכוח, שבמהלכו אמר הגבלר "תורידי את המכנסיים". כשסירבה - הפשיט אותה בכוח. הגבר טען שהאישה מתנגדת מפני ששכבה עם גבר אחר.

בהמשך פישק הנאשם בכוח את רגליה במטרה לבדוק אם קיימה יחסי מין עם גבר אחר. כשביקשה שיחדל ממעשיו השיב לה הנאשם "אם לא תגידי את האמת אני ארצח אותך, אני אחתוך אותך", ובהמשך אף איים עליה בסכין יפנית, בעודו חונק אותה ונושך את אפה. לאחר שהצליחה לחלץ עצמה מהרכב, הגבר הכה אותה בראש ואיים: "אם תצרחי אני ארצח אותך".

במקרה אחר, כשהאישה עדיין הייתה בהריון, יצאו השניים לטייל. בעקבות חשד שהתעורר בנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם חבר שלו, איים עליה: "את תהיי הכותרת רצח הבאה". במקרה נוסף כשחשד שוב שהיא בוגדת בו, הכה אותה לקח את הטלפון שלה ואיים ש"יחתוך אותה לגזרים".