המתלוננת נגד כדורגלן העבר: "מפעילים נגדי לחצים - משבשים חקירה"

לאחר עימות שנערך בין השחקן לשעבר לבין המתלוננת, שלחה האישה באמצעות עורך דינה מכתב למשטרה, שבו טענה כי קצין לשעבר במשטרה מפעיל עליה לחצים. הקצין לשעבר מכחיש: "לא היה ולא נברא"

זמן צפייה: 00:55

התלונה נגד כדורגלן העבר: אחרי שבשבוע שעבר נערך עימות בין כוכב הכדורגל לשעבר לבין המתלוננת נגדו, היום (ראשון) עורך דינה, שרון נהרי, שלח מכתב למשטרה ובו סיפר כי יש לחצים על המתלוננת, הכוללים גם שיבוש הליכי חקירה.

עורך הדין ציין במכתבו שקצין משטרה לשעבר מעורב בפרשה זו ודואג לנסות ולהביא מידע בנושא. עורך דינו של השחקן לשעבר, משה גלעד, אמר כי אינו מכיר את הדברים. הקצין לשעבר מסר גם כן כי הדבר "לא היה ולא נברא". עו"ד של המתלוננת מסר מנגד: "פנינו למשטרה, מסרנו את הראיות ואת הסימוכין לכך - ואין לנו ספק שהמשטרה תטפל".

כזכור, משטרת מחוז תל אביב החלה לפני כשבועיים בחקירת תלונת האונס נגד הכדורגלן הבכיר לשעבר, לאחר שחוקרי מרחב ירקון גבו עדות נוספת מהמתלוננת. החוקרים זימנו גורמים נוספים שידעו על הסיפור, והוציאו צו איסור פרסום על החקירה ועל פרטי המתלוננת והחשוד.

המשטרה הודיעה כי היא מחדשת את החקירה נגד כוכב הכדורגל המפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית לאחר שהמתלוננת חזרה מתלונתה וביקשה לבטלה, בטענה שהיא "מסרבת לעבור את זה". האירוע עצמו התרחש בתל אביב, אבל למרות זאת במשטרה החליטו תחילה כי החקירה תתנהל במחוז חוף שבחיפה. המתלוננת חששה מכך שהתלונה תתנהל באזור מגוריו של כוכב הכדורגל, ולכן הגיעה לתחנת המשטרה וביקשה בזמנו לסגור את התיק.