כוכב הרשת אלעד לוי, החשוד באונס, שוחרר למעצר בית

פרסום ראשון: לפני כשבוע וחצי נעצר לוי בחשד לעבירות מין חמורות - בהן אונס ומעשי סדום, והמשטרה הגיעה לחמש מתלוננות נוספות נגדו. היום הוא שוחרר למעצר בית, שתנאיו נקבעו בדיון בבית משפט השלום בת"א

זמן צפייה: 00:32

פרסום ראשון: אחרי שנעצר לפני כשבוע וחצי ולאחר שהמשטרה הגיעה לחמש מתלוננות נוספות ושמונה בסך הכול - כוכב הרשת אלעד לוי, החשוד באונס ומעשי סדום, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית.

היום התקיים דיון בעניינו של לוי בבית משפט השלום בתל אביב, שם נקבעו תנאי המעצר. בדיון הקודם בעניינו של לוי, הצביע סנגורו עו"ד שי שורר על מספר קשיים ראייתיים שבאו לידי ביטוי בהחלטת השופט. שחרורו של לוי למעצר בית הוא צעד חריג, שכן בעבירות חמורות כגון אלו החשוד נמצא לרוב במעצר עד לתום החקירה או עד תום ההליכים - עד להגשת כתב אישום.

עו״ד שי שורר
עו״ד שי שורר

לוי, המוכר בקרב בני נוער, נעצר ביום שני בשבוע שעבר לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרה בגין אונס. בעקבות התלונה, המשטרה פתחה בחקירה סמויה, שנמשכה בשבועות האחרונים והסתיימה במעצרו. לוי חשוד בשלילת כושר ההתנגדות לצורך עבירה, מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית, בעילה שלא בהסכמה חופשית, שיבוש מהלכי משפט, מעשה סדום תוך ניצול מרות יחסי עבודה ואיומים.

החשדות מבוססים על כך שלפי המשטרה, "בשנים האחרונות היה מעורב במספר רב של תקיפות מיניות של נשים שונות, ביצע בעילה שלא בהסכמה חופשית, ביצע מעשה סדום תוך ניצול, ביצע מעשים מגונים במרמה הטרדות מיניות. בנוסף סיפק אלכוהול לקטינות במספר רב של מקרים. לאחר שביצע את המעשים המיניים שלו בקורבנות, איים עליהן לא לספר ובכך הוביל לשיבוש מהלכי משפט". לוי עמד לאחרונה בלב סערה, לאחר שכמה נשים טענו שתקף אותן מינית לכאורה כשהיו נערות צעירות. אחת מהן אף העידה בעבר כי הוא היה מודע לכך שהיא קטינה, אך זה לא הפריע לו ולא גרם לו לחדול ממעשיו.

רוני לוין, שהתלוננה נגד לוי, אמרה: "אני מברכת את משטרת ישראל על המעצר של אלעד לוי, אני מאוד שמחה שנשים נוספת אזרו אומץ והגישו נגדו תלונה. אני מצפה מהמשטרה שתטפל בחומרה בכל התלונות ושתעמיד את כל הכילים הדרושים כדי למצות איתו את הדין. אני קוראת לכל אישה שנפגעה ממנו, שתיגש למשטרה כדי שהצדק שלנו באמת ייעשה".