הזמין בת 15 לביתו ואנס אותה: כתב אישום נגד בן 17 מראשל"צ

הנער מואשם כי במהלך הנסיעה לביתו ובמעלית ניסה לנשק את הקטינה על אף שסירבה לו, וכששהו בחדרו תקף אותה מינית למרות התנגדותה, בעוד הוא אומר לה "אל תצעקי לי בבית, ההורים שלי ישנים". לאחר שהצליחה להדוף אותו ביקש ממנה להישבע לו שלא תספר על האירוע

בית המשפט המחוזי מרכז - לוד
בית המשפט המחוזי מרכז - לוד | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) נגד נער בן 17, תושב ראשון לציון, בגין אונס קטינה בת 15 בביתו. החקירה בעניינו נפתחה לפני כשבוע וחצי, לאחר קבלת דיווח במשטרה הבוקר מנערה, שטענה כי הנער אנס אותה לאחר שהזמין אותה לביתו.

הנער נעצר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת, והיום כאמור הוגש נגדו כתב האישום בבית המשפט המחוזי בלוד. מכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד נתיאה פיצ'חזה, עולה כי באוגוסט אשתקד נפגשו לראשונה הנאשם והקטינה בביתו של חבר משותף, ובמהלך הערב ניסה הנאשם לנשק את הקטינה על אף שסירבה לו.

בסיום המפגש, הסיע הנאשם את הקטינה לביתה, כשבשלב מסוים הסכימה לנסוע לביתו. במהלך הנסיעה ובמעלית שוב ניסה הנאשם לנשק אותה למרות סירוב, וכשנכנסו השניים לחדרו הוריד הנאשם את החולצה וכיבה את האור. הקטינה, שהייתה לבושה בשמלה, לבשה מכנסיים והתיישבה על המיטה.

ניידת משטרה
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשלב מסוים, כשהחליטו לעזוב את הבית, הורידה הקטינה את המכנסיים שמתחת לשמלתה, ונותרה לבושה כשהיא ממתינה לנאשם בישיבה על המיטה. לפתע, מבלי ששמה לב, התפשט הנאשם לחלוטין, רכן מעליה ואנס אותה תוך כדי שהיא מתנגדת ומנסה לדחוף אותו, בעוד הוא אומר לה "אל תצעקי לי בבית, ההורים שלי ישנים".

לבסוף, אחרי שהצליחה להדוף אותו, ניסה הנאשם להפשיט אותה. כשניסתה לעזוב את ביתו, נצמד הנאשם לדלת החדר ואמר "תשבעי לי שלא תגידי שום דבר ממה שהיה פה". הקטינה סירבה לבקשה, ולבסוף עזבה את הבית בזמן שהנאשם מקלל אותה. במקביל להגשת כתב האישום הוגשה בקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.