מעצרו של התלמיד החשוד בעבירות מין הוארך ב-4 ימים

בידי המשטרה כבר ארבע תלונות של נערות, והנער בן ה-15 החשוד באונס ומעשים מגונים יישאר במעצר. המשטרה צפויה בקרוב לגבות עדות ממתלוננת נוספת, עורך דינו של הנער ממשיך לטעון שכל המעשים נעשו בהסכמה

זמן צפייה: 06:14

מעצרו של הנער בן ה-15 החשוד באונס ועבירות מין נוספות בתיכונים בתל אביב הוארך היום (ראשון) בארבעה ימים. בידי המשטרה כבר ארבע תלונות של נערות, כך פורסם אתמול בחדשות 13. שתיים מהתלונות שבידי המשטרה הן בגין מעשי אונס ושתיים נוספות בגין מעשים מגונים.

בידי המשטרה שם של מתלוננת נוספת שגם ממנה תיגבה עדות בקרוב. עורך דינו של הנער ממשיך לטעון שכל המעשים נעשו בהסכמה. שתיים מהנערות שהתלוננו פרסמו בסוף השבוע פוסטים ברשת החברתית אינסטגרם, בהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. אחת המתלוננות סיפרה כי הותקפה מספר פעמים לפני כשנה, ולדברי השנייה היא הותקפה לפני שבועיים והיא זו שהובילה את פתיחת החקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סופית: האבטחה על בני משפחת נתניהו תסתיים מחר

הממשלה מתנפחת: אושר מינויו של מאיר יצחק הלוי לסגן שרת החינוך

הטורנדו בארה"ב: מספר הנספים עלה ל-84, שישה נהרגו בקריסת מחסן של אמזון

"קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".

נפגעת נוספת כתבה כי האנס היה החבר הראשון שלה: "הוא השתמש בחולשה ובתמימות שלי ושבה אותי בקסמיו ובשקריו. הוא היה נוגע בי ובעצמו כשהייתי ברגעים בין ערות ושינה". היא הוסיפה כי באחד הלילות הוא הפך לאגרסיבי יותר כשהיא ניסתה לסרב: "הייתי משותקת, ביקשתי שיפסיק אבל הוא לא הפסיק. בשארית הכוחות שנותרו לי הצלחתי להזיז אותו ממני אחרי חמש דקות של נצח".