חטיפת בן ה-16 בג'לג'וליה: 2 תושבי השרון נעצרו בחשד למעורבות

לאחר ששמונה חשודים נעצרו ע"י חוקרי ימ"ר ת"א עם שחרורו של הנער במבצע מיוחד, חלה התפתחות בחקירה ונעצרו שני חשודים נוספים. כזכור, הנער הגיע לפי החשד להצית עסק במסגרת סכסוך בין כנופיות. ואז נתפס ע"י העבריינים

תיעוד הקטין שנחטף לג'לג'וליה
תיעוד הקטין שנחטף לג'לג'וליה | צילום: דוברות המשטרה

התפתחות בחקירת החטיפה: שני חשודים נוספים נעצרו הבוקר (שלישי) במסגרת חקירת חטיפת הנער בן ה-16 לבית בג'לג'וליה. החשודים, תושבי השרון, נעצרו בחשד למעורבות באירוע, לאחר ששמונה חשודים נעצרו בסוף השבוע.

כזכור, בסוף השבוע שעבר הצליחו חוקרי ימ"ר תל אביב לשחרר את הנער, תושב עפולה, אשר הגיע על פי החשד לחולון כדי להצית עסק במסגרת סכסוך בין כנופיות. הוא נתפס על ידי העבריינים והועבר לבית בג'לג'וליה שם איימו עליו עם אקדח.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2212021336' autoplay='0' credit='' desc='סרטון הכופר שהחוטפים שחררו' poster='' kid='1_k8zm2eu7' duration='']

לאחר חקירה של הימ"ר, הופנו אלמתחם המועצה האזורית עשרות בלשים וכוחות מיוחדים של מג"ב וימ"מ, וסמוך לשעה 02:30 פרצו לתוך המתחם בו הוחזק הקטין, איתרו את החטוף וכאמור עצרו חשודים חשודים.

עו''ד אתנה אדרי ושאדי נטור
עוה''ד אתנה אדרי ואמיר נאטור

עורכי הדין אתנה אדרי ואמיר נאטור, המייצגים את החשודים, מסרו: "החשודים מכחישים כל קשר לחשדות המיוחסים להם, מדובר בעוד מעצר סרק על מנת להוסיף נפח לתיק, אנו סבורים שתוך זמן קצר התמונה תתבהר והחשודים ישוחררו"