אחרי שביקשו לפתוח את התיק: ט' ונ' הגישו תלונה נגד 10 מעורבים בפרשת אייל גולן

שמונה שנים לאחר שנסגר התיק הפלילי נגד הזמר המפורסם, שתיים מהמתלוננות הגיעו לתחנת המשטרה בת"א כדי להגיש 11 תלונות נגד המעורבים בגין אונס ומעשי סדום. "מדובר בתלונות שרובן לא נחקרו"

אייל גולן
אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

ט' ונ', שתיים מהמתלוננות שגם הגישו נגד הזמר המפורסם אייל גולן תביעת דיבה, הגישו הבוקר (שני) 11 תלונות בתחנת המשטרה ברמת החייל נגד 10 מהמעורבים בפרשת "משחקי חברה", בגין ביצוע עבירות של אונס, מעשי סדום והדחת קטין לשימוש בסמים.

"מדובר בתלונות שרובן לא נחקרו עד כה ובמעורבים שלא זומנו בעבר לחקירה במשטרה וזאת למרות שהשמות היו ידועים למשטרה כבר בשנת 2013", נמסר מטעם הקמפיין "נגמרו המשחקים". אושרת קירמה, עורכת הדין המלווה את המתלוננות התייחסה להגשת התלונות ואמרה: "אנו תקווה כי הפעם המשטרה תמצה את החקירה מול כל המעורבים החדשים והישנים, תוך התייחסות אל נ' וט' כאל נפגעות עבירה".

ט', תובעת את אייל גולן
ט', תובעת את אייל גולן | צילום: חדשות 13

כזכור, לפני כשבועיים פורסם לראשונה בחדשות 13 כי ט' ונ' פנו לפרקליטות בבקשה לפתוח את התיק מחדש. כזכור, התיק הפלילי נגד הזמר נסגר לפני כ-8 שנים.

במהלך החודש האחרון, עורכת הדין קירמה עברה על חומרי החקירה הרבים שיש בתיק, מהם עלה כי היו אירועים חמורים מאוד שלא נחקרו, כולל עדים שלא העידו ומתלוננות פוטנציאליות שלא זומנו לחקירה וגם חשודים שלא נחקרו באזהרה.

כמו כן, החשד העיקרי שעולה מחומרי החקירה הוא אספקת סמים קלים וקשים למתלוננות ולקטינות נוספות. בהמשך לכך, ייתכן כי לא תחול התיישנות על החשד הזה אם אכן יוחלט לפתוח מחדש את התיק.

לתרומות לקמפיין "נגמרו המשחקים" לחצו כאן >>