חשד: הרדימו קשישות באמצעות כדורים - וגנבו את כספן

גבר בן 47 ואישה בת 38, תושבי קרית מוצקין ונוף הגליל, נעצרו בחשד שטענו שהם אנשי מכירות ציוד רפואי, טשטשו נשים זקנות בנות כ-90 בעזרת כדורים וגנבו מהן כסף מזומן. מעצרם הוארך ב-4 ימים

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: חדשות 13

גבר בן 47 ואישה בת 38, תושבי קרית מוצקין ונוף הגליל, נעצרו אתמול (ראשון) בחשד כי גנבו מהן את כספן של קשישות, לאחר שהרדימו אותן באמצעו כדורים. על פי החשד, השניים הגיעו לביתה של קשישה בת 85 מלוד והציגו עצמם כאנשי מכירות לציוד רפואי בתואנה כי היא זקוקה לטיפול, טשטשו והרדימו אותה במרמה, וגנבו ממנה כסף מזומן.

עם התקדמות החקירה עלה חשד לפיו הונו השניים במקרה אחר ובשיטה דומה, קשישה בת 92 תושבת ערד, דיירת בית אבות. החשודים הובאו אתמול לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרם בארבעה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דוח: 45% מהציבור הישראלי מתנגד לכל סיפוח בגדה המערבית

20 חודשי מאסר לשוטר שנסע לדירת אדם שעוכב – וגנב את כספו

"דקר בגלל נביחות הכלבה": אישום בגין רצח הבכיר במשמר בתיהמ"ש

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום בגין התעללות בקשישה נגד מטפלת סיעודית, עובדת זרה אזרחית אוזבקיסטן, בת 42. המטפלת נעצרה שבוע לפני כן, לאחר שהתקבלו במשטרת קריית גת דיווחים מצד שכניה של הקשישה בת ה-92, ששמעו צעקות מדירה.

בעת הגעת השוטרים למקום, החלה המטפלת להתנהג באופן מחשיד. בתום תחקור ראשוני בדירה ולאחר הגעת בני משפחתה של הקשישה למקום, נעצרה המטפלת החשודה והועברה לחקירה בתחנת המשטרה בעיר שבה מסרה גרסתה.

עו״ד רועי קרן
עו״ד רועי קרן | צילום: חדשות 13

עו"ד רועי קרן, המייצג את הגבר, מסר: "הוא לא קשור למעשים המיוחסים לו, כל הנטען נעשה ע"י העובדת שלו, מבלי שהוא ידע והסכים לכך. היא ניצלה את תמימותו, כמו גם את תמימות הקשישים, וחיפשה לעשות רווח קל על גבו ועל גביהם. ליבנו עם הקשישים ואנו סבורים כי האישה עירבה אותו בעניין כדי לנסות לחלץ את עורה. האינטראקציה עם הקשישים, הבאת והספקת הכדורים, הראיון והביצוע היו כולם שלה".