"אחתוך לך את הגרון יא זונה": אישום נגד צעיר שאיים ברצח על עו"סית

כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו נגד בן ה-24, לאחר שעובדת סוציאלית בעיריית תל אביב-יפו התלוננה כי אחד ממטופליה קילל אותה ואיים עליה במספר הזדמנויות. "מחר אני מגיע ליחידה ואני רוצח אותך", נשמע החשוד בהודעה מוקלטת ששלח לעובדת

זמן צפייה: 00:17

כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו היום (חמישי) נגד צעיר בן 24 בגין איום ברצח על עובדת סוציאלית עובדת עיריית תל אביב-יפו. המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת תלונה של עובדת סוציאלית עובדת עיריית ת"א, ממנה עולה כי אחד המטופלים קילל אותה ואיים עליה במספר הזדמנויות כשאמר לה בין היתר: "מחר אני מגיע ליחידה ואני רוצח אותך, כדאי לך לא להגיע, את לא מבינה למה אני מסוגל".

בהמשך, החשוד התקשר לעובדת הסוציאלית והשאיר לה הודעה קולית ובה אמר: "אנחנו נתראה ביום שני, צוחק מי שצוחק אחרון. את לא יודעת לאיזה דברים אני מסוגל, תקשיבי, כדאי לך לחזור אליי, למה אם לא אני חותך לך את הגרון, יא בת זונה, יא בת שרמוטה, יא זה בת אלך זונות...".

יממה קודם מסרה המתלוננת כי החשוד למקום עבודתה בת"א וניגש לעברה במהירות כשהוא מחזיק בידו בקבוק בירה אך המתלוננת הצליחה להיכנס ולנעול מאחוריה את השער. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום יחידת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.