אחרי שלא עמד בערבויות: משה חוגג נעצר שוב

איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים עוכב לחקירה שוב על ידי המשטרה לאחר שלא עמד בערבויות בגובה 10 מיליון שקלים כפי שקבע בית המשפט. הוא יובא להארכת מעצר

זמן צפייה: 00:51

ממשיך להסתבך: איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עוכב הבוקר (שלישי) שוב לחקירה על ידי המשטרה לאחר שלא עמד בערבויות שקבע בית המשפט בגובה 10 מיליון שקלים. במשטרה החליטו לעצור אותו והוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

כזכור, חוגג נעצר בעבר בפרשה שכללה גם חשד לעבירות מין וגם חשד לעבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. לאחר שהיה במעצר, הוא שוחרר למעצר בית ונקבע כי עליו למסור ערבויות בגובה 10 מיליון, שכאמור לא עמד בהן.

‏עורך הדין משה מזור, המייצג את חוגג, אמר כי מדובר במעצר שווא: "גם ככה היה אמור להיות דיון מחר בצהריים, אבל המשטרה החליטה להקדים ולעצור את מרשי דווקא הבוקר".

משה חוגג
משה חוגג | צילום: פלאש 90

כבר שבועות שאוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של חוגג, בטענה שהוא מחזיק את המועדון כבן ערובה, עם חובות ענק, סכסוכים בין עמותות אוהדים - ואיום ירידת ליגה. חוגג נמצא בעיצומו של משא ומתן למכירת המועדון לברק אברמוב, בעלי רשת "ג'פאניקה" וקבוצת בני יהודה תל אביב מהליגה הלאומית, אך כאמור העסקה עוד לא נחתמה רשמית.

אתמול קיבלה בית"ר ירושלים ארכה עד 10.8 כדי להציג רוכש חדש למועדון אחרת היא תרד ליגה. המשטרה הגישה את המלצותיה להעמיד לדין את חוגג בשתי הפרשות בעבירות שונות.