האיום על העבריין הבכיר: אלמונים ירו לעבר ביתו ביבנה

רק אתמול הוגשו כתבי אישום נגד תושב ג'לג'וליה בן 21 המזוהים עם ארגונו של עודה קוטייר בגין ירי לעבר ביתו של אותו עבריין, ושוב בוצע ירי בוצע לעבר הבית ברחוב הסירה בעיר. לא היו נפגעים, המשטרה פתחה בחקירה

יבנה: אלמונים ירו לעבר ביתו של עבריין בכיר

פרסום ראשון: אלמונים ירו אמש (שני) בשעות הערב המאוחרות לעבר ביתו של עבריין בכיר המתגורר ביבנה. לא נרשמו נפגעים, ומיד לאחר מכן, המשטרה החלה לסרוק בכוחות גדולים את האזור, בחיפוש אחר החשודים שביצעו את הירי. לפחות 7 קליעים נורו לעבר הבניין וגרמו לבהלה גדולה בקרב יושביו. כך נודע לחדשות 13. העבריין, שעבר לא מזמן לגור במגדל המגורים היוקרתי ברחוב הסירה שבעיר, "זכה" כבר לכמה מטחי יריות לעבר ביתו.

בהקשר זה, יצוין כי בתום חקירה סמויה של ימ"ר מרכז הוגש כתב אישום נגד שניים מתושבי העיר ג'לג'וליה, המזוהים עם ארגונו של עודה קוטייר, בגין ירי לעבר ביתו של אותו עבריין מיבנה. בעוד שהתיק הזה מתנהל, הלילה כאמור, שוב בוצע ירי לעבר הבניין ברחוב הסירה בעיר. עקב זהותו של ה"יעד" שמתגורר בבניין - החקירה הועברה שוב לימ"ר מרכז.

עודה קוטייר
עודה קוטייר

בחודש דצמבר בשנה שעבר, בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אחד מבכירי העבריינים בעולם התחתון, עודה קוטייר, כמו גם 21 נאשמים אחרים, בעבירות אלימות חמורות, סיוע לרצח וכן עבירות חבלה, נשק, סחיטה באיומים ומס. ההרשעה היא במסגרת הסדר טיעון לפיו הודו הנאשמים.

במסגרת ההסדר, הפרקליטות ביקשה להטיל על קוטייר 24 שנות מאסר בפועל ופיצויים בגובה 1.25 מיליון שקלים. שאר הנאשמים קיבלו גם הם עונשים משמעותיים. בין היתר, על תייר עינאש נגזרו 18.5 שנות מאסר, על היאשם סדה - 17 שנות מאסר, על אבראהים קזאמר - 19 שנות מאסר ועל קטין שהואשם יחד איתם - 17 שנות מאסר.