ההסתבכות החדשה של שי אביטל: צעירה הגישה תלונה נגדו בארה"ב

בעודו עצור באמסטרדם וכשבישראל ממתינים להסגרתו, תלונה חדשה הוגשה במשטרת ניו יורק נגד סוכן הדוגמניות, ע"י מתלוננת שטוענת כי הוא תקף אותה מינית בחדר מלון. כעת ישקלו שם האם להצטרף לבקשת ההסגרה מהולנד או לבצע חיקור דין עם משטרת ישראל ברגע שאביטל יגיע לארץ

זמן צפייה: 01:06

ההסתבכות החדשה של סוכן הדוגמניות: בעודו עצור באמסטרדם שבהולנד, וכשבישראל ממתינים להסגרתו, צעירה הגישה נגד שי אביטל תלונה חדשה על עבירות מין בארצות הברית, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

הצעירה הגישה תלונה בשבוע שעבר במשטרת ניו יורק, והיא טוענת כי אביטל תקף אותה מינית בחדר מלון בארצות הברית. הצעירה, המיוצגת על ידי עורכי הדין אורי קינן והילה אקרמן, נסעה במיוחד לארה"ב על מנת להגיש את התלונה במקום שבו התרחשה העבירה.

עורכי הדין אורי קינן והילה אקרמן
עורכי הדין אורי קינן והילה אקרמן

במשטרת ניו יורק גבו מהצעירה עדות מלאה, וכעת ישקלו האם להצטרף גם הם לבקשת ההסגרה מהולנד או לבצע חיקור דין עם משטרת ישראל ברגע שאביטל יגיע לארץ. סניגוריו של אביטל עורכי הדין שרון נהרי וששי גז אמרו כי הם לא מכירים התלונה.

עו''ד שרון נהרי שייצג את מאיה רייטן-סטול
עו''ד שרון נהרי המייצג את שי אביטל

כזכור, אביטל נעצר באמסטרדם לפני כחודשיים, כ-10 חודשים לאחר שעזב את הארץ בעקבות התחקירים נגדו. אביטל, שמעשיו לכאורה נחשפו על ידי אמיר שואן בתחקיר "הצינור" ברשת 13, זומן לחקירה באוקטובר אשתקד על ידי ימ"ר תל אביב, שפנו אליו שישוב חזרה לארץ מחו"ל ויתייצב לחקירה, לאחר ש-26 נשים שונות הגישו נגדו תלונה במשטרה בגין הטרדות מיניות.

לפני כחודש הגישה המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בקשת הסגרה לידי הרשויות ההולנדיות. בקשת ההסגרה מבוססת על בקשת המעצר הזמני, ובמסגרתה מבקשת הפרקליטות להסגיר מהולנד לישראל את אביטל לצורך העמדתו לדין בגין עבירות מין בשתי מתלוננות.