הושגה פשרה בשב"ס: הדובר יקבל פיצוי מוגדל - ויפרוש מידית

פרסום ראשון: לאחר שדובר שירות בתי הסוהר יוני חפץ הגיש עתירה לבית המשפט נגד פיטוריו, הצדדים הגיעו להסכמה כי הוא יקבל עשרה חודשי הסתגלות עד סוף השנה, במקום ארבעה, ויפרוש באופן מידי מתפקידו. המועמד המוביל להחליפו: דובר המשטרה אלי לוי

שב"ס
שב"ס | צילום: חדשות 13

פרסום ראשון: לאחר שדובר שירות בתי הסוהר, גונדר-משנה יוני חפץ, הגיש עתירה לבית המשפט נגד פיטוריו, הצדדים הגיעו הבוקר (רביעי) לפשרה לפיה הוא יקבל כפיצוי עשרה חודשי הסתגלות עד סוף השנה, במקום ארבעה, ויפרוש באופן מידי מתפקידו.

כזכור, לפני שבועיים פורסם לראשונה בחדשות 13 כי הנציב החדש של שב"ס, קובי יעקובי, החליט להחליף את דובר הארגון. חפץ הגיש את העתירה נגד פיטוריו מכיוון שהוא החזיק בחוזה לשלוש שנים נוספת עליו חתם מול הנציבה לשעבר קטי פרי בחודש מרץ אשתקד.

ניצב קובי יעקובי
נציב שב"ס הנכנס, קובי יעקובי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנציב הנכנס יעקובי מעוניין להקים צוות דוברות והסברה חדש בשב"ס, ומתכוון להביא לשם כך קצינים נוספים מהמשטרה. השם החם לתפקיד הדובר הראשי של הארגון הוא ניצב-משנה אלי לוי, שמשמש כיום כדובר משטרת ישראל, אך עדיין לא ברור אם לוי יעזוב את המשטרה, מכיוון שגם ראש חטיבת הדוברות תת-ניצב משה פינצ'י עוזב את הארגון ומתמנה לתפקיד המזכיר הביטחוני של השר.