מבצע "פני מלאך": היימנוט נעדרת כשבועיים - והחשש לחייה גובר

כשבועיים עברו מאז שנעלמה הילדה בת ה-9 ממרכז הקליטה בצפת, המשטרה הופכת כל פינה - איך בינתיים אין קצה חוט. עדויות נגבו מכל עברייני המין באזור צפת, אך מעורבתם נשללה. ימ"ר צפון ימשיך לנהל את החקירה בנתיים, אך הכוחות ידוללו משמעותית - וכך גם כמות המתנדבים בחיפושים

זמן צפייה: 02:23

ביום הראשון השבוע, המשטרה תיכנס לשבוע החיפושים השלישי אחר הילדה היימנוט קסאו בת ה-9, שנעלמה כשיצאה ממרכז הקליטה הסמוך לביתה. מפקד המחוז הצפוני קיים הערכת מצב אמש (חמישי) לכל קציניו הבכירים - אך לא נרשמה התקדמות בחקירה.

במהלך השבוע, המשטרה בדקה מאות פניות מהציבור מכל הארץ בקשר להיימנוט - אפילו מאילת וממרכז הארץ. אנשים דיווחו כי ראו את הילדה במקומות מסוימים, אך הכיוונים הללו נשללו. כמו כן, המשטרה גבתה עדות מכל עברייני המין באזור צפת ונשללה האפשרות למעורבותם.

ימ"ר צפון ימשיך לנהל את החקירה, אך הכוחות ידוללו משמעותית וכך גם כמות המתנדבים בחיפושים. ניתן לשער כי במידה והילדה הנעדרת לא תימצא, החיפושים יתמקדו במישור המודיעיני - והתיק יישאר פתוח.

היימנוט קסאו
היימנוט קסאו | צילום: באדיבות המשפחה

כאמור, היימנוט נראתה בפעם האחרונה ביום ראשון בשבוע שעבר, בסמוך לשעה 19:30, כשיצאה ממרכז הקליטה בצפת הסמוך לביתה. מדוברות המשטרה נמסר אז: "מאז הדיווח על היעדרותה של היימנוט בת ה-9, שוטרי משטרת ישראל ומתנדבים רבים פועלים למציאתה. מבצע "פני מלאך" מנוהל מהחפ"ק שהוקם במרכז הקליטה ברחוב צה"ל 9 בצפת בו מתגוררת היימנוט. אנו שומרים על קשר רציף עם משפחת קסאו ומעדכנים אותם על כל התפתחות בפרשה".

מבצע "פני מלאך" כולל עשרות שוטרים, כלבנים, חוקרים ואנשי מז"פ שממשיכים בסריקות נרחבות, וחוקרים את היעלמותה של הילדה.