פרקליטה של שרה נתניהו ביקש לזמן לעדות את יועמ"שית משרד רה"מ

פרסום ראשון: יוסי כהן טוען כי שלומית ברנע פארגו עוינת את אשת רה"מ, וכי היא זו שכתבה מכתבים למנדלבליט בעניין יחס לא ראוי לעובדים במעון. זאת, על מנת לחקור אותה חקירה נגדית

זמן צפייה: 01:21

פרסום ראשון: יוסי כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, ביקש היום (רביעי) מבית הדין האזורי לעבודה לזמן לעדות את היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע פארגו, בטענה כי היא עוינת את הגברת נתניהו. עוד טען כהן כי היועמ"שית היא זו שכתבה מכתבים למנדלבליט בעניין יחס לא ראוי של אשת רה"מ לעובדים במעון.

לטענתו, בכוונתו לחקור אותה חקירה נגדית קשה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בעקבות הטענות החדשות נגד שרה נתניהו: הפרקליטות פתחה בבדיקה

יועמ"שית משרד רה"מ: "טענות על התעמרות של שרה נתניהו בעובדים"

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: רויטרס

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי בעקבות העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה הפרקליטות החלה לבדוק את הטענות, ובתום הבדיקה יתנו חוות דעת משפטים ליועמ"ש האם לפתוח בחקירה פלילית.

בפרקליטות כבר נמצאים בעיצומה של בדיקת העדויות החדשות יחד עם העדויות הישנות. בחודש מרץ היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלחה מכתב ליועמ"ש מנדלבליט ובו טענות על התנהלותה של נתניהו כלפי עובדים במעון. בימים האחרונים, ברנע שומעת את העדויות ומעבירה ליועמ"ש.

מוקדם יותר באותו יום, גורם בכיר במעון ראש הממשלה טען כי יום לאחר חשיפת העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה, בהן נטען שנתניהו התייחסה לעובדים באופן לא ראוי, אחת המתלוננות סולקה מהמעון. לדברי הגורם, אב הבית במעון אפי אזולאי צעק על העובדת ואף איים לפטר אותה. ממשרד רה"מ נמסר כי "העובדת לא פוטרה. אין שום שינוי בסטטוס ההעסקה של העובדת".

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: רויטרס

לפני כן, שלומית ברנע פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, דיווחה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על עדויות חדשות של עובדים במעון ראש הממשלה שקיבלה לפני כמה שבועות, לפיהן שרה נתניהו התייחסה אליהם באופן לא ראוי.

מהעדויות עולה כי רעיית ראש הממשלה התעמרה בעובדים, גרמה להם לעבוד בשעות לא חוקיות ודיווחה דיווחים כוזבים. היועמ"ש מסר בתגובה שהוא התחיל בטיפול בטענות. כזכור, ברנע פארגו שלחה למנדלבליט מכתב דומה כבר בחודש מארס.