הוארך מעצרו של החשוד באונס הקשישה - סנגורו: "היא הזמינה אותו"

החשוד מסר גרסה ובה טען להיכרות מוקדמת עם תושבת רחובות בת ה-86, שלדבריו "כעסה ולכן התלוננה". במשטרה עדיין מחפשים אחר חשוד נוסף, שעל פי החשד היה עימו בדירה. השופט: "מדובר בעבירות מין חמורות, בקשת המשטרה למעצר ארוך אינה מופרכת"

החשוד בן ה-30 באונס הקשישה

מעצרו של החשוד בן ה-30 באונס אישה בת 86 מרחובות, הוארך היום (ראשון) בחמישה ימים. החשוד מסר גרסה ובה טען כי הוזמן לדירה על ידי המתלוננת. במשטרה עדיין מחפשים אחר חשוד נוסף שעל פי החשד היה עימו בדירה.

נציג המשטרה בדיון, דימיטרי שנקר, טען כי "המתלוננת מסרה שבזמן שהייתה בבית הוא אנס אותה, ביצע בה מעשה סדום וגנב רכוש". סנגורו של החשוד, אלון קריטי, טען בדיון כי בין מרשו לבין המתלוננת ישנה היכרות, והיא זאת שהזמינה אותו להיכנס לדירה. לדבריו, החשוד סיפר לו כי המתלוננת כעסה עליו ולכן הגישה נגדו תלונה.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיל גבאי, קבע בהחלטתו כי "קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו. מדובר בעבירות מין חמורות, ובקשת המשטרה למעצר ארוך אינה מופרכת".

כזכור, החשוד נעצר אתמול לאחר שנמלט מהזירה. עם צאת השבת הוא יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. הקשישה פונתה לבית חולים. עם החשוד נעצר אדם נוסף - ששוחרר כעבור זמן קצר.

מפרטי האירוע עלה כי החשוד הוא עבריין מוכר שישב בעבר בכלא. הוא התפרץ לפי החשד לבית הקשישה, ככל הנראה בעת שהיה בגילופין, ובמשך שעתיים אנס אותה ואיים עליה כי ירצח אותה. הוא נעצר כשלוש שעות לאחר מכן, סמוך ל-10:30.