פרשה מזעזעת בצפון: אנס קטינה - ואמה סייעה לו תמורת תשלום

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 62 שקיים יחסי מין עם בת 12 במשך שנתיים בניגוד לרצונה, וכן נגד אמה של הקטינה, בת 49, שאפשרה לו וסייעה לו במעשים - בתמורה לסיוע כלכלי. הפרקליטות ביקשה לעצור את שניהם עד תום ההליכים

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב הצפון, בן 62, אשר קיים יחסי מין עם קטינה בת 12 במשך שנתיים בניגוד לרצונה, וכן נגד אמה של הקטנה, תושבת הצפון בת 49, שאפשרה לו וסייעה לו לעשות כן.

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד הגבר בגין עבירות של סחר בבני אדם, אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום, מעשה מגונה, תקיפת קטין ואיומים, ונגד אמה של הקטינה הוגש כתב אישום בגין סחר בבני אדם, סיוע לאינוס וסיוע למעשה סדום.

לפי כתב האישום, הנאשם נהג להעביר לקטינה סכומי כסף גבוהים ולקנות לה מתנות, וכן סייע לאימה כלכלית, רכש עבורה מוצרי חשמל והעביר לה סכומי כסף משתנים לצורך תשלום חשבונות הבית. בין הנאשמים נרקמה עסקה במסגרתה קיים הנאשם יחסי מין מלאים עם הקטינה.

הנאשם נהג להתקשר אל הקטינה עשרות פעמים מדי יום, הגביל את צעדיה, אסר עליה לצאת לבלות או לצאת מהבית בשעות מסוימות, וכן אסר עליה להתלבש באופן שאינו לרוחו. כשהמתלוננת התקוממה נגד האיסורים, איים עליה הנאשם כי יפסיק לתמוך בה כלכלית ואף תקף אותה.

הקטינה אף פנתה לאימה וסיפרה לה אודות מעשיו של הנאשם, אך אימה התעלמה מדבריה והוסיפה לסייע לנאשם. הפרקליטות ביקשה לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עו"ד ארז מושקוביץ', שמייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "מדובר בחומר חקירה בהיקף נרחב. אנו לומדים את החומר ונציג את טענותינו בבית המשפט".

עו"ד לירון מלכה, המייצגת את הנאשמת מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה: "האישה מכחישה את העבירות המיוחסות לה ומכחישה את הטענה כי ידעה ואיפשרה את המעשים המיניים בבתה. מרשתי הייתה נתונה לניצולו של הנאשם וחייה בצל חשש לחייה ולחיי בנותיה. אין לי ספק כי העובדות תתבררנה בבית המשפט".