"לא הרפה וחנק אותה": נתין זר מואשם באונס בת 64 בחולון

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שריף גאפין, בן 24 מחוץ השנהב, בגין עבירות אינוס, נסיון אינוס ומעשה מגונה שביצע כלפי אישה מבוגרת בפארק ציבורי בחולון לפני כשבועיים. הוא מואשם שהתנפל עליה בעת שעסקה באימון ריצה ואנס אותה כאשר הוא לוחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה

הזירה בחולון
ניידת משטרה בחולון (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד שריף גאפין, נתין זר בן 24 מחוץ השנהב, בגין עבירות אינוס, נסיון אינוס ומעשה מגונה שביצע כלפי אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון בבוקר יום שבת לפני כשבועיים וחצי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א, בסביבות השעה 6:00 בבוקר 2 במרץ יצאה האישה לאימון ריצה בפארק הציבורי "פילבוקס" בחולון, וכאשר עצרה במהלך הריצה על מנת להוריד את העליונית שלבשה, הגיח הנאשם מאחוריה, התנפל עליה, הסתיר את עיניה באמצעות זרועו, אחז בצווארה והתחיל לחנוק אותה.

בתגובה, נאבקה האישה עם הנאשם, ניסתה לשחרר מאחיזתו בצווארה, הפצירה בו לחדול ממעשיו, ואף הצליחה להזיז את אצבעו. "הנאשם לא הרפה", נכתב בכתב האישום, "ותוך שהוא אוחז בצווארה בחוזקה, ניסה להוריד את מכנסיה של המתלוננת בכוח. המתלוננת התנגדה למעשיו של הנאשם, נאבקה עימו, ובתגובה דחף הנאשם את המתלוננת וניסה להורידה על ברכיה תוך שהיא ממשיכה להיאבק עמו".

במהלך המאבק הצליח הנאשם להפיל את האישה לקרקע, וכשהיא מוטלת על גבה הוא הפשיל בכוח את מכנסיה ותחתוניה. כתב האישום מפרט כיצד האישה בעטה בבטנו של הנאשם, "ובתגובה לכך הנאשם לחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה, ומכאן חדלה המתלוננת להתנגד, מחששה לחייה".

זירת רצח יורי וולקוב בחולון
ניידת משטרה בחולון (ארכיון) | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מיד לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, ביצע בה הנאשם עבירות מין חמורות, תוך שהוא ממשיך לאחוז בצווארה ולוחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה, במטרה למנוע את התנגדותה למעשיו. רק לאחר שהצליח לבצע בה את זממו, הרפה הנאשם מצווארה, שאל אותה פעמיים 'האם היא סולחת לו' ונמלט באמצעות אופניו מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות.

לחובתו של הנאשם עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירת אלימות כלפי בת זוג ועבירות נוספות. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי נסיבות התיק מלמדות על הסלמה של ממש במעשיו של הנאשם אשר הוכיח כי מדובר במי המסוכן לציבור הנשים בכלל. עם הגשת כתב האישום הוגשה לבית המשפט בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.