נעצר חשוד בהשלכת אמל"ח לחצר ביתו של ראש עיריית רמלה

תושב העיר בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד למעורבות בהשלכת פריט אמל"ח סמוך לבית ראש העירייה מיכאל וידל, ללא נזק או נפגעים. הרקע והנסיבות בבדיקה. ראש העיר: ""מעשה שפל. לא ירתיעו אותי בעבודתי". מפקד מחוז מרכז: "כל איום וסכנה כלפי נבחר ציבור היא פגיעה חמורה ביסודות הדמוקרטיה"

זמן צפייה: 00:27

תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו נעצר הבוקר (שני) בחשד למעורבות בהשלכת פריט אמל"ח לעבר חצר ביתו של ראש העירייה מיכאל וידל. החקירה נפתחה הלילה עם קבלת דיווח בדבר שמיעת קול נפץ בעיר, כאשר בסריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח סמוך לבית ראש העירייה, ללא נזק או נפגעים. הרקע והנסיבות בבדיקה. תיעוד האירוע - בפתח הכתבה.

חבלן המשטרה הגיע למקום ובחן את הממצאים, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. בתום סריקות מבצעיות, שוטרי תחנת רמלה הצליחו לזהות ולעצור את החשוד, ובסיום חקירתו תיבחן הבאתו לדיון בבית המשפט לבקשת המשך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.

ראש העירייה מיכאל וידל מסר בתגובה: "מעשה שפל. לא ירתיעו אותי בעבודתי. מקווה שהמשטרה תסיים את החקירה במהירות".

מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה
מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה | צילום: יח״צ

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, והדגיש כי יש למצות את החקירה עד תום, תוך הפעלת כלל האמצעים הנדרשים, וציין כי "כל איום וסכנה כלפי נבחר ציבור היא פגיעה חמורה ביסודות הדמוקרטיה והמענה החקירתי, המבצעי והתביעתי יהיה בעוצמה הגבוהה ביותר בהתאם".