רצח יואל להנגהל: רכז המודיעין בק"ש נחקר בחשד לשיבוש חקירה

יוסף גלזר, רכז המודיעין במשטרת קריית שמונה, נחקר באזהרה בסוף השבוע האחרון בחשד לשיבוש הליכי חקירה בפרשת רצח בן ה-18 באוקטובר אשתקד. הוא חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים

זירת הרצח של יואל להנגהל, שנדקר למוות בקריית שמונה

פרסום ראשון: לחדשות 13 נודע היום (רביעי), כי במהלך סוף השבוע האחרון נחקר באזהרה במח"ש רכז המודיעין של תחנת קריית שמונה, יוסף גלזר, בחשד לשיבוש הליכי חקירת רצח הנער יואל להנגהל בעיר באוקטובר 2022. רכז המודיעין חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים.

אתמול דווח כי לאחר שבחודש יוני האחרון שוחרר למעצר בית ליעד אדרי, הנאשם שרצח את לנגהל. אדרי התבקש להביא בפני בית המשפט פקחים למעצר הבית, אך התברר כי הפקחים שהביא אדרי מסובכים בעצמם עם החוק. אחת מאותם פקחים היא אישה בשם אורי דדון, הנשואה לאדם שהורשע ברצח רק לפני כשלושה חודשים. הפקח הנוסף אותו ביקש אדרי מבית המשפט נאשם בסחר בסמים וגם נגדו מתנהל משפט. פרקליטות מחוז צפון התנגדה בתוקף במהלך הדיון למהלך, ובית המשפט לא קיבל את הבקשות בעין יפה כלל ולאחר מכן דרש כי לפני שיובאו פקחים לפני אישור בבית המשפט, יעברו בשירות המבחן.

ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל להנגהל
ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל לנגהל | צילום: פלאש 90

להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, נדקר למוות במהלך קטטה בקריית שמונה. מחקירת המשטרה עלה כי הקטטה אירעה במרכז העיר בין להנגהל לבין נעים שחגגו יום הולדת במועדון סמוך, וכי הרקע לקטטה היה חשדם של הילדים כי להנגהל תקף את זוגתו.